برنج نیم دانه هاشمی صادراتی

فروشنده برنج نیم‌‌‌دانه هاشمی باکیفیت، از جمله محصولات کشاورزی صادراتی به کشورهای همسایه و خارجی برنج ایرانی با کیفیت می‌باشد. به جرات میتوان گفت برنج ایرانی به خصوص برنج هاشمی دانه بلند یا برنج نیم دانه هاشمی در دنیا رقیب ندارد. برنج ایرانی دانه بلند قیمت بالایی دارد. در نتیجه باعث شده اکثر مشتریان به خرید برنج نیم دانه روی بیاورند. این محصول رقیمت مناسب تری دارد.

فروشنده برنج نیم دانه هاشمی صادراتی

اصلاعاتی در مورد این محصول

برنج نیم دانه در بیشتر شیرینی فروشی ها و قنادی ها در تولید شیرینی های که نیاز به آرد برنج دارند نیز استفاده میشود. برنج های نامنظم نیز در بسته بندی های مشخصی و با قیمت بسیار پایین تری در بازار فروش برنج پخش میشود. در نتیجه علاوه بر اینکه در اختیار مشتری قرار بگیرد کشاورزان نیز از ضرر و زیان های ناشی از بوجاری و غربال کردن برنج در امان باشند.

کشاورزان بعد از برداشت برنج آن را برای بوجاری میفرستند. آن ها  با دستگاه های خاصی برنج های صاف و یکدست را از برنج های شکسته کوتاه و تا منظم آن جدا میکند.

آن ها برنج های سالم تر را بسته بندی می کنند.  سپس به شرکت های فعال در زمینه صادرات و واردات برنج ارسال میشود. در نهایت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار بگیرد.

امروز تقاضا برای صادرات برنج نیم‌‌‌دانه هاشمی باکیفیت به کشور های خارجی افزایش یافته است. همین امر باعث شده کشاورزان برنج های نیم دانه را نیز مجدد از غربالگرهای ریز تر عبور دهند. در نتیجه برنج نیم دانه صاف و یکدست را برای بسته بندی ارسال کنند. سپس برنج نیم دانه صادراتی را در بسته بندی  های چند کیلویی در اختیار مشتریان قرار می دهند. این برنج به دلیل شکسته بودن آن عطر و طعم بیشتری نیز دارد.

موارد استفاده از برنج نیم دانه

برنج نیم‌‌‌دانه باکیفیت در غذاهای زیادی کاربرد دارد. مثل آش شعله زرد یا به عنوان لعاب دهنده در سوپ ها. همچنین برنج نیم دانه به عنوان آرد برنج در شیرینی فروشی ها و یا در مصارف خانگی نیز استفاده میشود.

در چین از برنج نیم دانه در چای برنج استفاده میشود. شالیزار های شمال کشور هر ساله در فصل کشت برنج گردشگران زیادی را برای تماشای نحوه کشت برنج به سمت خود جذب میکند.

هر ساله مستند های فراوانی در باره بانوان فعال در عرصه کشاورزی در زمینه کشت برنج تولید میشود. اما هیچ کدام از آنها رنجی که کشاورز هنگام کشت برنج نیم‌‌‌دانه باکیفیت  تحمل میکند را به درستی نمی‌تواند انتقال دهد.

به همین دلیل نام این غله را برنج یا به رنج گذاشته آمد. از موارد پر کاربرد در استفاده از  برنج نیم‌‌‌دانه هاشمی باکیفیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد. در مصرف خانگی هنگام طبخ دم پختم های گوناگون. در شیرینی پزی ها به عنوان آرد برنج، در شیرینی برنجی یا سایر شیرینی هابه عنوان لعاب دهنده، در سوپ ها و آش ها.

موارد استفاده از برنج نیم دانه

خرید برنج نیم‌‌‌دانه هاشمی باکیفیت ۱۰ کیلویی

برنج از جمله مواد بسیار پر طرفدار و پر کاربرد در سبد غذایی اکثر افراد در داخل و خارج کشور می باشد. برنج هاشمی توسط فردی به نام یوسف هاشمی در یکی از روستاهای گیلان آغاز شد. همچنین از کیفیت بالایی برخوردار بود. در نتیجه در نقاط دیگر کشور نیز رواج پیدا کرد.

در بین برنج های ایرانی همواره نوع نیم دانه آن مثل برنج نیم دانه هاشمی مشتریان بسیار فراوانی دارد. این امر شاید به خاطر پایین بودن قیمت آن نسبت به نوع دانه بلند آن باشد.

به جرات میتوان گفت کیفیت و عطر و طعم برنج ایرانی به ویژه برنج هاشمی دانه بلند و برنج نیم دانه هاشمی زبانزد خاص و عام است. همین امر باعث صادرات این برنج به کشورهای خارجی شده است.

برنج نیم دانه صادراتی علاوه بر کیفیت عطر و طعم و ارگانیک بودن آن باید در بسته بندی های مناسب تولید و عرضه شود. در نتیجه در هنگام جابه جایی رطوبت به داخل برنج نفوذ نکند.

برنج نیم دانه هاشمی در بسته بندی های متنوعی به بازار ارائه میشوند. این بسته بندی ها با توجه به وزن و همچنین اندازه برنج نیم دانه و کیفیت آن قیمت های متغیری دارند.

در بسته بندی برنج نیم دانه از نظر وزن میتوان به کیسه های ده کیلویی و پنج کیلویی اشاره کرد. اکثر مصرف کنندگان تمایل به خرید برنج نیم دانه هاشمی ۱۰ کیلویی را دارند. اما بسته بندی دیگری نیز وجود دارد. با توجه به غربال یا بوجاری شدن برنج نیم دانه، دانه درشت ها در کیسه جدا قرار می گیرند. برنج های خرد در حد آرد شده نیز در بسته بندی های جدا گانه عرضه میشوند.

خرید برنج نیم دانه هاشمی 10 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *