برنج نیم دانه هاشمی عطری

عرضه برنج نیم‌دانه هاشمی عطری اعلا، برنج در قاره آسیا بیسیار مهم است. این محصول با ارزش و گرانبها  از خانواده گندمیان می باشد. برنج نیم دانه عطری یکی از مهمترین وعده‌های غذایی ما ایرانیان است. برنج نیم‌دانه هاشمی عطری را همراه غذاهایی دیگر همچون خورشت، کباب و… سرو و نوش جان میکنند.بعد از گندم ، برنج دومین گیاه گندم مانند مهم در دنیا به حساب می‌آید.

 عرضه برنج نیم‌دانه هاشمی عطری اعلا

راهنمای خرید برنج نیم دانه

دانه برنج و فراورده های بدست امده از ان تقریبا ۴۰ درصد غذای مورد نیاز نصف مردم دنیا را تشکیل می دهند. از زمان های بسیار قدیم کشت برنج عطری در ایران در نواحی شمالی به ویژه رودسر و استان خوزستان برقرار بوده است. شواهد نشان می‌دهد که این محصول در این ناحیه ها در زمان هخامنشیان نیز بوده است.

برنج نیم‌دانه در اکثر نقاط جهان به‌عنوان بخش اصلی بسیاری از وعده‌های غذایی استفاده می‌شود. بیش‌تر از نیمی از جمعیت جهان از این ماده غذایی مهم تغذیه می‌کنند. از جمله خواص برنج برای سلامتی می‌توان به:(تاأمین فوری انرژی، تنظیم و بهبود حرکات روده، تثبیت سطح قند خون و کاهش روند پیری) اشاره کرد.

پزشکان آب برنج را برای درمان مؤثر سطوح پوستی ملتهب تجویز می‌کنند. ترکیبات موجود در برنج حاوی خواص ضدالتهاب و ضدسوزش است. همچنین برای تسکین خارش پوست و قرمزی آن نیز استفاده می‌شوند.

برنج همچنین در تأمین ویتامین B1 در بدن نیز نقش دارد. برنج خواص بی نظیری دارد. در متن زیر چند تا از این خواص را نام میبریم: (تأمین انرژی) (جلوگیری از چاقی) (کنترل فشار خون) (جلوگیری از سرطان) (مراقبت از پوست) (جلوگیری از آلزایمر) (بهبود متابولیسم) (تقویت سلامت قلب و عروق) (از بین بردن IBS (سندروم روده تحریک‌پذیر)

پزشکان معتقدند که استفاده از برنج برنج نیم‌دانه پودرشده به‌صورت موضعی، می‌تواند بیماری‌های پوستی را درمان کند. مصرف خوراکی یا استفاده‌ی موضعی از برنج در رفع بسیاری از بیماری‌های پوستی مؤثر است. پروتئین موجود در برنج همچنین روند ظهور چین‌وچروک روی سطح پوست و سایر علائم پیری زودرس را کاهش می‌دهد.

راهنمای خرید برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم‌دانه هاشمی عطری

اگر به دنبال محبوب ترین و پرمصرف ترین برنج ایرانی میگردید، باید برنج نیم دانه هاشمی را به شما پیشنهاد دهیم. همچنین برای خرید و یا استعلام قیمت برنج نیم دانه می توانید از فروشگاه آنلاین ما دیدن فرمایید.

برنج در عطر، طعم و پخت منحصربه فرد است. با وجود شرایط سخت کشت آن، همیشه جزو پر تقاضاترین برنج های ایرانی بازار بوده است.

همه ی برنج های خانواده طارم معمولا در این خصوصیات مشترک هستند: (طول دانه تقریبا بلند) (رنگ دانه سفید متمایل به کرم) (استفاده کمتر از کودهای شیمیایی در مراحل کاشت) (میزان ری (قد کشیدن پس از پخت) بسیار زیاد)

برنج هاشمی نسبت به ارقام پرمحصول برنج مثل شیرودی، ندا و … مرغوبیت، کیفیت و در نتیجه محبوبیت بیشتری دارد.

این برنج جهانی است. در نتیجه به بازارهای خارج از ایران نیز صادر می شود.

 قیمت برنج نیم‌دانه هاشمی عطری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *