برنج هاشمی ممتاز رودسر

عرضه مستقیم برنج هاشمی ممتاز رودسر


عرضه مستقیم برنج هاشمی ممتاز رودسر، امروزه توسط فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر بدون واسطه، با قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز بصورت جزئی و عمده به فروش می‌رسد.
برنج غذای اصلی کشورمان و همچنین نیمی از جهان می باشد، از این رو انتخاب و خرید برنج با کیفیت بسیار با اهمیت است. چرا که هر روز این ماده غذایی را مصرف می کنیم. برنج هاشمی ممتاز رودسر، از برنج های با کیفیت تولید شده در کشورمان می باشد که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم.

عرضه مستقیم برنج هاشمی ممتاز رودسر

نگاهی بر تاریخچه برنج هاشمی

برنج هاشمی اولین بار توسط یوسف هاشمی کشاورز گیلانی کشف شد. وی اولین بار در سال ۶۴ هنگام کار در شالیزار خود متوجه چند خوشه طلایی شد که دانه هایی بلند تر از دیگر خوشه ها داشتند. پس آن ها را ذخیره کرد تا سال بعد در خزانه جداگانه‌ای بکارد.
او در فصل برداشت نیز خوشه‌ها را جداگانه درو می کرد، این کار را چند سال متوالی انجام داد تا سرانجام بعد از ۵ سال میزان شلتوک تولیدی شالیزارش به بیش از یک تن رسید.
هنگامی که این شلتوک ها را برای فروش به شالی کوبی برد، مدیر کارخانه متوجه شد که کیفیت این برنج با برنج دیگر کشاورزان متفاوت است. بعد از شنیدن ماجرا پیشنهاد داد تا نام هاشمی را روی این برنج بگذراند.

به این صورت بود که برنج هاشمی کشف شد. اکنون بعد از سی و اندی سال برنج هاشمی در اکثر شالیزارهای برنج استان گیلان و مازندران کاشت می شود. کشف آقای یوسف هاشمی تاثیر بزرگی بر روی صنعت تولید برنج ایران گذاشت و باعث بالا رفتن کیفیت و ارزش برنج ایرانی شد.
به طوری که برنج هاشمی اکنون جزو یکی از با کیفیت ترین برنج های تولید شده در کشور است. عطر و طعم دلپذیر آن باعث شده تا پای ثابت سفره ی ایرانی‌ها باشد.

نگاهی بر تاریخچه برنج هاشمی

مرکز پخش برنج هاشمی اسماعیلی رودسر

برنج هاشمی اسماعیلی رودسر یکی از مرغوب ترین برنج های تولید شده شالیزارهای رودسر می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد.
ما به عنوان مرکز پخش برنج هاشمی، عرضه کننده برنج هاشمی اسماعیلی رودسر در بسته بندی‌های مختلف از جمله کیسه‌های ده کیلویی هستیم. نام هاشمی اسماعیلی نیز روی این کیسه ها به منظور جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی ذکر شده است.

عرضه برنج هاشمی اسماعیلی بدون واسطه، با قیمت مناسب و به صورت جزئی و عمده صورت می‌گیرد. لذا کلیه رستوران داران، کترینگ ها، تالارها و … که نیاز به تهیه عمده برنج دارند. می‌توانند این برنج مرغوب و باکیفیت را سفارش دهند.
امکان خرید اینترنتی برنج هاشمی اسماعیلی رودسر نیز برای شما مشتریان گرامی از طریق همین سایت فراهم شده است. با یک تماس و بدون اتلاف وقت می‌توانید برنج مورد نیاز خود را تهیه کنید.

مرکز پخش برنج هاشمی اسماعیلی رودسر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • شمال مهد برنج ایران نه بلکه کل تمام جهان هستش و انواع و اقسام برنج در این منطقه سرسبز رشد میکنه عالیه که کشور عزیزمون این محصولات رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *