برنج فجر معطر ممتاز

خرید برنج فجر معطر ممتاز از شالیکوبی


برای خرید برنج فجر معطر ممتاز از شالیکوبی فقط کافیست به این سایت فروش آنلاین رجوع کنید و محصولات مورد نظر خود را پیش خرید کنید. با وجود کیفیت بالا و قیمت ارزان این محصول بسیار پر فروش می باشد و حجم وسیعی از برنج های فجر پیش فروش می شود.  پس بهتر است برای خرید آن هر چه زودتر اقدام کنید.

 

خرید برنج فجر معطر ممتاز از شالیکوبی

نکات کلیدی خرید برنج فجر

به چند نکات کلیدی برای خرید این برنج معطر شمال، در هنگام خرید باید دقت داشته باشید.

در هنگام خرید به ظاهر آن توجه داشته باشید. این دانه های خوش بو، ریز و قلمی هستند و پس از پخت مقداری قد می کشند. شلتوک آن زرد روشن است و پس رفتن به شالیکوبی به دانه های سفید مایل به کدر تبدیل می شوند. اگر نمی توانید به صورت حضوری برای خرید اقدام کنید حتما از مرکزی مطمئن خرید خود را انجام دهید. اطمینان حاصل نمایید که برنج فجر اصل را بدست آورده اید.

این برنج از لحاظ کیفیت پخت و میزان لعاب بسیار عالی است. به خاطر دانه های ریز تر نسبت به سایر برنج های محلی برای کته بهترین گزینه است. طعم و بوی دلنشین آن نظر هم مصرف کننده ای جلب می کند. پس از یکبار مصرف جز خریداران دائمی خواهند شد. این برنج بر خلاف سایر برنج های محلی در هنگام پخت از هم نمی پاشد. برای افرادی که تجربه زیادی در امر آشپزی ندارند، انتخابی عالی خواهد بود.

نکات کلیدی خرید برنج فجر

فروش عمده برنج فجر ممتاز

خرید و فروش برنج فجر معطر ممتاز سال هاست که در اوج خود قرار دارد. به خاطر قیمت مناسبی که دارد به برنج های دانه بلند وارداتی ترجیح داده می شود. حداقل مزایای مصرف این برنج این است که عطر و بوی آن به خیلی از برنج های وارداتی می ارزد.

برنج فجر جزو برنج های اصلاح شده است که آن را تبدیل به یک نوع برنج بی نظیر کرده است. این محصول در واقع محصول استان گیلان است ولی به خاطر استقبال خوب مشتریان، شهر های غربی استان مازندران اقدام به کشت آن کرده اند. برنج فجر از برنج های پر محصول شمال است که دارای کیفیت و عطر و بوی بی نظیری است و در مقابل قیمت مناسبی نیز دارد. این برنج از نیمه اول مرداد تا اواسط شهریور برداشت می شود و برای خرید حضوری آن در این زمان باید اقدام کنید.

پس برای خرید آن می توانید به طور مستقیم از سایت فروش برنج شمال اقدام کنید. سعی کنید آن را پیش خرید کنید تا قبل از تمام شدن این برنج خوش بو و خوش طعم، از آن بهره ببرید.

فروش عمده برنج فجر ممتاز

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *