برنج کشت دوم درجه یک شمال

برنج کشت دوم


قیمت برنج کشت دوم درجه یک شمال به عوامل مختلفی بستی دارد. برنج کشت دوم در کیسه هایی پنچ کیلوگرمی و ده کیلو گرمی تهیه و به بازار عرضه میگردد.

 

قیمت برنج کشت دوم درجه یک شمال

بررسی تفاوت برنج کشت دوم و اول

بازار محلی برنج در شهر های مختلفی همچون انزلی چوبر خمام رودسر رضوانشهر کیاشهر و کلاچای برگزار میشود.

برنج های محلی بازار های بسیار فعالی دارد این برنج ها در کیسه هایی متنوع و جلوه بخش برای مشتریان بصورت کیلویی تعبیه شده است، که متقاضیان میتوانند این برنج ها را از فروشگاه ها یا دکان های برنج فروشی تهیه نمود، و اکثرا در تمام شهر ها از بازار های محلی برخوردار بوده که بسیار فعال می باشند همچنین می توان این برنج ها را بصورت اینترنتی هم صفارش داده و مصرف نمایید.

باید توجه داشته باشید که در زمان پختن برنج به جوش برنج دقت فرمایید زیرا برنج از جوش زیاد خمیر میشود.

 

 

بررسی تفاوت برنج کشت اول با دوم

بازار محلی بِرنج ایرانی

  • برنج ایرانی شمال سابقه ای دیرینه دارد، که این برنج از طعمی خاص برخوردار می باشد.
  • برنج های ایرانی در شمال به صورت حرفه ای کاشت می شوند. سپس با نظارت و رسیدگی ب مرحله ی برداشت می رسند. این برنج ها در کارخانجات تمیز و به بازار عرضه میشوند.
  • اکثر شهرهای شمال در کنار بازار های دائمی و اصلی دارای بازار روز نیز نیز می باشند. این بازارها محلی برای رفع نیاز های روز مره ساکنین آن شهر می باشد. در این بازار بیشتر محصولاتی که عرضه می ­شود از تولید به مصرف است. به دلیل حذف دلالان کاهش هزینه فروش برای مشتریان و افزایش سود خالص برای تولید­کننده می گردد.
  • این بازارها مورد توجه همگان قرار گرفته ­اند در کنار این مزیت ها بازار هفتگی دارای مشکلات و کاستی ­هایی نیز هست، برای مثال در کنار محصولات و کالاهای محلی و نیز از کالا هایی نا مرغوب نیز استفاده و به فروش میرسانند .
  • باید بسیار توجه نمود که افرادی سودجو هستند که برنج های معمولی را در کیسه هایی شبیه برنج های شمالی می ریزند. در نهایت این برنج ها را به مردم می فروشند. برنج ایرانی شمال از انواع برنج صدری است. این برنج از سالهای قدیم کشت می شد.
    در حال حاضر برنج ایرانی شمال یکی از ارقام است که بیشترین سطح زیر کشت را در ارقام بومی و کیفی شمال کشور دارد. که مهمترین دلیل آن شکل ظاهری مناسب بازارپسندی زیاد بسیار خوب آن نیز می باشد. برنج ها طبع سردی نیز دارند. از این رو بیشتر در تابستان مصرف زیادی دارند.
  • معمولا برنج های ایرانی شمال را متوان از عمده فروشی ها که کلا صادر کننده برنج هستند خریداری نمود.

بازار محلی برنج ایرانی 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *