برنج دم سیاه فوق اعلا

قیمت برنج دم سیاه فوق‌اعلا


برنج دم سیاه فوق‌اعلا با توجه به کیفیت بالای آن در مراکز فروش کاملاً مناسب می‌باشد. برنج دم سیاه اعلا جز برنج های مرغوب ایرانی است. طرفداران بسیار زیادی در بین اکثر مردم جامعه دارد.
در صورتی که می‌خواهید این محصول را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. در فصل برداشت به صورت مستقیم از تولیدکننده، این محصول را تهیه نمایید تا با حذف واسطه ها قیمت آن کاملاً به صرفه باشد.

قیمت برنج دم سیاه فوق اعلا

برنج دم سیاه اعلا چه ویژگی دارد؟

برنج جزء غذای اصلی خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در کشور ما در گونه های بسیار مرغوب و اعلا تولید می‌شود.
برنج دم سیاه اعلا یکی از گونه های مرغوب و پرطرفدار است که در شالیزارهای شمال کشت می شود. برنج دم سیاه به دلیل عطر و طعم بی نظیری که دارد مناسب ترین نمونه برای پخت در مهمانی ها و مجالس است. پس از پخت، از لحاظ شکل ظاهری دانه نیز بسیار با کیفیت و خوش خوراک است.
حال با توجه به تعداد گونه‌های برنج در بازار بهتر است تا با مشخصات و ویژگی های این برنج به صورت کامل آشنا شده تا بتوانید از گونه‌ های دیگر برنج آن را به طور کامل تشخیص دهید.

در اینجا به برخی از ویژگی‌های برنج دم سیاه می پردازیم، از جمله:

  • رنگدانه برنج دم سیاه کرم رنگ متمایل به سفید است.
  • دانه برنج به صورت گچی و تقریباً سفت می باشد.
  • دانه برنج کاملاً قلمی و کشیده است.
  • از لحاظ عرض لاغر و بلند می باشد.
  • پس از پخت ری زیادی دارد.
  • در هنگام پخت دارای عطر بی نظیر و دلپذیر می‌باشد.
  • هضم این برنج بسیار سبک است.

کیفیت برنج دم سیاه به گونه‌ای بالا است که از لحظه جوشیدن برنج خام عطر و طعم آن را به خوبی می توان احساس کرد. البته دلیل نام گذاری برنج دم سیاه به دلیل ریشک متصل به دم شلتوک آن است که به رنگ سیاه می باشد.

برنج دم سیاه اعلا چه ویژگی دارد؟

قیمت برنج دم‌سیاه آستانه کیلویی

برنج دم سیاه فوق‌اعلا در مناطق مختلفی از شمال کشور برداشت می‌شود که در بین این تنوع برنج دم سیاه آستانه از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. بعد از پخت دارای عطر و طعم فوق العاده‌ای است.

در این مرکز فروش برنج دم سیاه کیلویی با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه می‌شود. زیرا این مرکز محصول مورد نظر خود را به صورت کلی و مستقیم از مراکز تولیدی تهیه می‌کنند. به دلیل قیمت دست اول امکان عرضه آن با همین رویه نیز وجود دارد.

قیمت برنج دم سیاه آستانه کیلویی متناسب با نوع عرضه و حجم خرید می تواند در فروشگاه های مختلف تغییر پیدا کند اما در این مرکز کاملاً مناسب ارائه می شود.

قیمت برنج دم سیاه آستانه کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *