برنج طارم جنوب

برنج طارم جنوب


مراکز عرضه برنج طارم جنوب این محصول با کیفیت را به بازار عرضه می‌کند. در برخی از استان های جنوبی نیز کشت برنج طارم صورت می‌گیرد که این برنج با نام هایی مانند برنج طارم جنوب ، عنبربو یا برنج چمپا شناخته می شود و دارای قیمت مناسب به سبب عرضه مستقیم و بدون واسطه است و حتی به کشور های خارجی اعم از عراق صادر می‌شود.

 

مراکز عرضه برنج طارم جنوب

بررسی فواید دارویی برنج

برنج در گروه غلات قرار می گیرد. در سبد غذایی خانواده های ایرانی جزء مهم ترین وعده ها است . همچنین بیش از نیمی از مردم جهان از برنج به عنوان وعده اصلی استفاده میکنند . در ادامه می خواهیم از مزیت های برنج سفید نام ببریم با ما همراه باشید :

برنح دارای طبع سرد و خشک است. حاوی ویتامین های گروه B ، نشاسته ، کالری ،سدیم ، کلسیم ، اهن ، فسفر ، پتاسیم ، فیبر و… است.

برنج طارم مرغوب یک منبع تامین انرژی برای بدن است . انرژی بدن ما از طریق گلوکز تامین می شود که نوعی کربوهیدرات است . برنج سرشار از کربوهیدرات یا همان قند است همچنین فاقد کلسترول و چربی اضافی می باشد.
به همین سبب یک وعده غذایی متعادل محصوب می شود . همچنین برنج به خاطر مقدار سدیم کمی که دارد سبب کنترل فشار خون بالا می باشد استفاده بی رویه از سدیم سبب بالا رفتن فشار خون و احتمال بروز سکته های مغزی و حملات قلبی می شود .

پیشینه برنج:
هزاران سال پیش برنج برای اولین بار در چین رویید ،بعد ها کاشت برنج رواج یافت و مردم جنوب و غرب آسیا نیز به کاشت برنج روی آوردنند. سپس از طریق استعمار گران اروپایی کاشت آن در اروپا و آمریکا نیز رواج یافت.

 

بررسی فواید دارویی برنج

فروش مستقیم برنج طارم جنوب

با استفاده از بازار عمده باسکول می توانید با کشاورز به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط باشید. یا با اقدام از طریق سایت های اینترنتی از عمده فروشان مواد غذایی انواع برنج طارم مورد نیاز خود را تامین کنید.

امروزه حدود ده هزار نوع برنج در جهان وجود دارد که به دو گونه کلی تقسیم می شوند :

۱. جاپونیکا با نام علمی ( oryza sativa japonica)

۲. ایندیکا با نام علمی ( sativa indica)

برنج طارم جنوب نیز بسته به موقعیت مکانی خاک ان منطقه انواع مختلفی دارد که می توان از انواع آن به برنج طارم هاشمی ، طارم سنگی ، طارم دم سیاه اشاره کرد . طارم شهرستانی در استان زنجان است که برای اولین بار برنج طارم در آن کشت شده است.
درام یکی از روستا های شهرستان طارم است که بهترین نوع برنج طارم در این منطقه کشت می شود . برنج طارم از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

فروش مستقیم برنج طارم جنوب

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *