برنج طارم گیلان

انواع برنج طارم گیلان


عرضه انواع برنج طارم گیلان در سراسر کشور در حال انجام است. برنج این ماده غذایی باارزش و مفید سالیان درازی است که به عنوان جزئی جدا نشدنی از رژیم های غذایی تبدیل شده است.

این ماده که از خانواده غلات می باشد با خواص بی نظیر خود مورد توجه و استفاده همگان قرار گرفته است. برنج ایرانی در این میان بهترین نوع برنج در دنیا می باشد. برنج طارم گیلان، با عطری دل انگیز و طعمی تکرار نشدنی یکی از بهترین برنج هاست.

 

عرضه انواع برنج طارم گیلان

گیلان مرکز تولید انواع برنج

بیشترین مقدار کشت و تولید برنج در کشورمان مربوط به خطه سرسبز شمالی و شهرهای اطراف دریای خزر است. بذرهای برنج در بهار کاشته شده و تقریبا اواخر مرداد ماه آماده برداشت می‌شود. هرکدام از انواع برنج ها براساس مکان کشت خود خصوصیات منحصر به فردی دارند.
برنج گیلان نیز از آن دسته از برنج هاست که با عطر خود هوش از سر انسان می برد!گیلان به دلیل آب و هوای خاص خود خواستگاه کشت انواع برنج هاست. برنج گیلان بسیار راحت هضم شده و هیچ محدودیتی برای مصرف روزانه ندارد. برنج گیلان فشار خون را کاهش داده و دیابت را نیز کنترل می کند.

انواع برنج گیلان

برنج هاشمی یکی از معروفترین و بهترین برنج های گیلان است که خصوصیات خاص خود را دارد. این برنج کیفیت بسیار بالایی در پخت دارد و بسیار لطیف می باشد، دانه بلند بوده و هنگام پخت عطر بی نظیر آن محصور کننده می باشد. برنج طارم نیز یکی دیگر از انواع برنج گیلان است، که خود انواع مختلفی دارد. برنج های دم سیاه و شیرودی را هم می‌توان نام برد که در گیلان کشت می‌شود.

برنج طارم شیشه ای یکی از انواع برنج های گیلان است که که ظاهری شفاف و مات داشته، این نوع برنج به دلیل ویژگی های متمایز خود توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. خاصیت درمانی این برنج به دلیل وجود فیبر بسیار در آن کمک به رفع مشکلات معدوی می کند. همچنین می توان انواع ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن را در این نوع برنج به وفور یافت.

 

 

گیلان مرکز تولید انواع برنج

 

معتبرترین مرکز توزیع برنج طارم گیلان

امروزه در میان مراکز معتبر خرید برنج سودجویان بسیاری یافت می شوند که اقدام به فروش برنج بی کیفیت و یا دستکاری شده می نمایند؛ از این رو شناخت برنج اصل و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است.
برنج با کیفیت نباید حاوی دانه های شکسته یا ریز و خورد شده باشد. رنگ برنج اصل بسیار روشن و بدون کدری می باشد و عطر آن نیز حتی به صورت خام و نپخته کاملا حس می شود. این مرکز با اطمینان کامل معتبر ترین مرکز توزیع برنج طارم گیلان اصل است.

 

 

معتبرترین مرکز توزیع برنج طارم گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *