قیمت برنج معطر هاشمی با توجه به میزان کیفیت محصول، می تواند متفاوت باشد، زیرا فروشگاه های مختلفی در عرضه و بازاریابی این محصول فعالیت دارند، ولی کیفیت محصول عرضه شده توسط همه این فروشگاه ها، یکسان نمی باشد.

لذا خریدار گرامی باید توجه نماید که برنجی با کیفیت کمتر را به قیمت برنج معطر هاشمی اعلا، خریداری نکند.

قیمت برنج معطر هاشمی

نحوه کشت برنج فجر به چه صورت است

نحوه کشت برنج فجر به چه صورت است برنج فجر که برنجی پر محصول است، حاصل اعمال تغییرات ژنتیک روی برنج معمولی است و نتیجه این تغییرات، ایجاد ویژگی های مثبتی از جمله پر محصول تر شدن برنج فجر نسبت به برنج معمولی است.

این برنج عمدتأ در گیلان کشت می شود و در گروه برنج های سرد دسته بندی می گردد.

برنج فجر به دلیل قد کشیدن، پخت خوب، عطر و طعم بی نظیرش در میان بانوان خانه دار و رستوران دارها طرفداران زیادی دارد.

مناسب ترین زمان برای بذر پاشی برنج فجر، دهه دوم فروردین و دهه سوم اردیبهشت می باشد.

بهترین زمان برداشت این نوع از برنج، مرداد ماه هر سال است؛ برنج فجر در دسته برنج های دیررس دسته بندی می گردد و بنا به همین در کشت دوم، این نوع برنج قابل برداشت نمی باشد.

برنج فجر مقاومت بالایی در برابر بیماری بلاست دارد ولی نسبت به بیماری سوختگی غلاف حساس است؛ قبل از کاشت این برنج از آلوده نبودن زمین مطمئن شوید و در طول دوره رشد آن نیز به آلوده نشدن زمین دقت نمایید زیرا این آلودگی ها به سرعت سبب بروز بیماری سوختگی غلاف در برنج فجر می گردد.

در طی دوره کشت نیز بررسی و کنترل مداوم محصول می توانید برنج های خود را از آفاتی مانند کرم برگ خوار و کرم ساقه خوار ایمن نگه دارید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت ایجاد شده در برنج فجر که حاصل تغییرات ژنتیک است، مقاوم شدن این برنج به ورس و خوابیدگی است و میانگین ارتفاع این برنج ۱۰۸ سانتی متر می باشد که این ویژگی سبب سهولت کار با کمباین در هنگام برداشت شده است.

خرید برنج معطر هاشمی

خرید برنج معطر هاشمی جهت خرید برنج معطر هاشمی اعلا می توانید از فروشگاه های معتبر عرضه این محصول بازدید نمایید تا محصولی که خریداری می کنید، کیفیتی متناسب با قیمتش داشته باشد.

مجموعه ما در زمینه عرضه برنج معطر هاشمی، همواره یکی از بهترین ها در سطح کشور است؛ ما برنج گرگان و برنج غیر تراریخته با کیفیت اعلا را به شما عرضه می نماییم.

باعث افتخارمان است که خریداران گرامی، همواره از خرید خود، نهایت رضایت را داشته اند به گونه ای که به مشتری ثابت ما تبدیل شده اند.

پذیرای انتخاب و خرید شما مشتریان عزیز در مجموعه خود هستیم و خریدی رضایت بخش را برایتان تضمین می نماییم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *