در کشور ما ایران به دلیل تنوع آب و هوایی بارندگی کافی و زمین های مناسب کشت انواع برنج درجه یک در شمال کشور دیده می‌شود برنج اصیل ایرانی که محبوبیت فراوانی بین مردم کشور ما ایران دارد و انواع مختلفی دارد مثل برنج هاشمی و برنج فجر سوزنی که از بهترین برنج های شمال ایران هستند و همچنین قیمت برنج فجر درجه یک و برنج هاشمی که هر روز روبه افزایش است باز هم مردم آن را خریداری و استفاده می‌کنند و این نشانه یک برنج درجه یک است

برای استعلام قیمت برنج فجر گیلان کلیک کنید.

قیمت برنج فجر درجه یک

مدل های مختلف برنج فجر

مدل های مختلف برنج فجر در بعضی منطقه ها ما می بینیم که برنج فجر با توجه به مکانی که ان را می‌کارند و آب و هوای منطقه و نوع آب رسانی به محصول به مدل های مختلف از نظر درجه یک و دو بودن،عطر و بو،پخت تقسیم بندی می‌شود مثل برنج فجر مرغوب : در اکثر مراسمات و رستوران هاو اماکنی که نیاز و استفاده روزانه آنها بسیار زیاد است ، از برنج فجر ایرانی استفاده می‌کنند و بهترین نوع ان متعلق به استان گلستان می باشد .

برنج فجر گلستان : نوع فجری که در این استان به خصوص در نواحی شرقی این استان کشت می‌شود و چون مناطق صحرانشین و ترکمن‌نشین است، برنج با آب شور رشد کرده پس قد کشیده‌تری نیز دارد، معدن برنج فجر سوزنی استان گلستان و شهرهای گرگان و مینودشت و علی آباد کتول می باشد. کیفیتی که فجر گلستان داره بسیار بالاتر و بهتر از برنج‌های مازندران و گیلان است و به این دلیل همیشه قیمت ان مقداری بالاتر است .

برنج فجر مازندران : برنج فجری که در مازندران کشت می‌شود ، از نظر کیفیت و عطر بو همچون دو استان دیگر نیست ، به این دلیل قیمت ان همیشه پایین‌تر است.

بازار خرید برنج فجر درجه یک

بازار خرید برنج فجر درجه یک برای خریداری انواع برنج درجه یک شمال مانند برنج هاشمی، برنج طارمی برنج ندا قیمت، برنج دم سیاه و به ویژه برنج فجر راه هایی وجود دارد که از آن طریق می توان برنج خریداری کرد. راه هایی چون خرید برنج از طریق اینترنتی ، خرید مستقیم از کشاورز سر زمین ، خرید از فروشگاه های معتبر محل زندگی است.

ما باید دقت داشته باشیم که برای خرید برنج از روش اینترنتی باید مواردی مهمی را مد نظر داشته باشیم عواملی مانند اصیل بود و درجه یک بودن برنج ، معتبر بودن سایت و بررسی قیمت انواع برنج ها با سایر قیمت برنج های سایت معتبر دیگر ، امروزه ما شاهد این هستیم که بیشتر کالا های خوراکی و همچنین غیر خوراکی ان مزه و جنس عالی قدیم را ندارند و آن کالا درجه یک را به مشتری نمی‌رسانند ، پس باید به این ویژگی و عناصر مهم بسیار دقت داشته باشم و با داشتن اطلاعاتی دقیق از آن سایت و فروشگاه بدون دردسر خرید کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *