برنج نیم دانه ایرانی

قیمت انواع برنج نیم‌دانه تمیز ایرانی، برنج نیم دانه ایرانی نوعی برنج است، این محصولات طی آسیب هایی که از کشت تا فروش می بینند شکسته می شوند. قیمت انواع برنج نیم دانه نسبت به ارقام مختلف آن که شامل برنج نیم دانه ی درشت، ریز و متوسط متفاوت است. اما قیمت کلی آن نسبت به برنج های دیگر که نیم دانه نشده اند کمتر است.

 قیمت انواع برنج نیم دانه تمیز ایرانی

با برنج نیم دانه آشنا شوید

این نوع برنج ها ممکن است در هنگام حمل و نقل، افت زدگی کشت برنج در زمان رشد و پرورش آن، در مرحله خشک کردن نادرست برنج و مرحله بسته بندی آن دچار شکستگی شوند. پس از آن نمی توان در خانه برای مصرف خانگی و در مهمانی ها استفاده کرد.

برنج نیم‌دانه درشت حتی اگر شکسته شده باشد اندازه بزرگی دارد. به همین دلیل می توان با مخلوط کردن آن در میان انواع برنج از آن به صورت برنج نیم دانه نشده استفاده کرد. اما در مهمانی ها زیاد توصیه نمی شود.

نیم دانه برنج های متوسط کمی کوچک تر از رقم درشت آن هستند. از آن ها در تهیه غذاهایی مانند شله زرد و آش و غذای کودک از آن استفاده می شود.

نیم دانه ریز خیلی کوچک تر است. یا توسط کارخانجات تولیدی آرد به آرد تبدیل می شود و در تولید صنایع غذایی مختلف کاربرد پیدا می کند. همچنین به عنوان غذای دام و طیور استفاده می شود.

برنج نیم‌دانه یک محصول با ارزش غذایی بالا است. استفاده از آن برای غذای طیور در رشد و وزن آن ها تاثیر مثبتی دارد. اما بیشتر دامداران عزیز ما اطلاع کافی از این موضوع ندارند و کمی قیمت برنج نیم دانه شده بالاتر است. در نتیجه زیاد از آن استفاده نمی کنند. در حالی که استفاده از این محصول دام و طیور را چاق تر می کند. در نهایت سود بیشتری برای دام دار و صاحبان پرورش طیور دارد‌.

 با برنج نیم دانه آشنا شوید

توزیع بهترین برنج نیم‌دانه تمیز ایرانی

توزیع بهترین برنج نیم دانه از طریق مراکز فروش این محصول در سراسر کشور انجام می شود‌. این توزیع کنندگان محصولات را یا از کارخانجات بسته بندی برنج تهیه می کنند. همچنین از کشاورزان می خرند و به بازار عرضه می کنند.

شما می توانید یا از طریق فروشگاه ها و مراکز فروش برنج نیم‌دانه تمیز ایرانی را خریداری کنید. همچنین به صورت عمده از کشاورزان تهیه کنید. مطمعنا خرید بدون واسطه از کشاورزان به صورت عمده باعث می شود تا با قیمت کمتری خریداری کنیم. سود بیشتری نیز در محصول تولیدی خود کسب کنیم.

 توزیع بهترین برنج نیم‌دانه تمیز ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *