برنج طارم هاشمی کیلویی

عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی کیلویی


عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی کیلویی امروزه توسط مراکز فروش و سایت های معتبر صورت می‌گیرد. برنج طارم هاشمی جزو محبوب ترین و پر فروش ترین برنج های شمال کشور است که بیشتر در گیلان کشت می شود.

عرضه مستقیم برنج طارم هاشمی کیلویی

آشنایی با برنج ایرانی از کشت تا فرآوری

برنج ایرانی انواع بسیار گوناگونی دارد . برای آشنایی با برنج ایرانی از کشت تا فرآوری می توان به سایت های مربوط به برنج مراجعه کرد. در این سایت ها مراحل تولید برنج به طور کامل شرح داده شده است و قیمت هر نوع برنج ایرانی نیز درج شده است .

برنج ها دو نوع کشت کمی و کیفی دارند . در کشت کمی محصول زیاد با کیفیت کمتر حاصل می شود و در کشت کیفی محصول کم با کیفیت بالا تولید می شود. برنج ایرانی از کشت تا فرآوری مراحل زیادی را طی می کند و پس از فرآوری در انواع مختلف برنج سالم یا سرلاشه و نیم دانه ، برنج سفید یا قهوه ای و سبوس دار ، برنج دودی ، برنج بوجاری یا بوجار نشده در بسته بندی های مختلف آماده عرضه در بازار می شود .

فرآوری برنج طارم هاشمی کیلویی در دو مرحله انجام می شود. مرحله ی اول در زمین کشاورزی توسط کشاورز انجام می شود. شامل آماده کردن زمین ، بذر پاشی ،  داشت و برداشت و خرمن کوبی برنج می شود. مرحله دوم بعد از برداشت برنج در کارخانه ها انجام می شود. شامل مراحل خشک کردن ، سفید کردن و الک کردن برنج می شود . برنج در نهایت توسط واسطه ها و فروشندگان آن در بازار عرضه می شود. تمام این مراحل تقریبا شش ماه طول می کشد.

آشنایی با برنج ایرانی از کشت تا فرآوری

خرید انواع برنج طارم شمال دانه بلند کیلویی

برنج طارم برنج درجه یک شمال محسوب می شود. انواع مختلفی دارد. برنج دانه بلند طارم شباهت زیادی به برنج دم سیاه صدری و هاشمی دارد. انواع برنج طارم دانه بلند شمال دارای دانه های بلند و کشیده با کیفیت بسیار مطلوب و عطر و طعم بی نظیر هستند. این نوع برنج پخت بسیار خوبی دارد. پس از پخته شدن تا ساعت ها نرم و خوش عطر و طعم می ماند. از این رو بسیاری از رستوران ها از این نوع طارم استفاده می کنند.

برنج طارم دانه بلند از برنج های محلی شمال است. کمترین کود شیمیایی در  کشت آن مصرف شده است. انواع مختلف این نوع برنج در بسته بندی های گوناگون ده کیلویی ، بیست کیلویی ، پنجاه کیلویی و غیره در بازار عرضه می شوند.خرید برنج طارم به صورت کیلویی و عمده در نمایندگی و مراکز فروش این برنج با قیمت مناسب انجام می شود و خریدار می تواند خریدی مطمئن را تجربه کند.

برنج طارم هاشمی بسیار خوش عطر و طعم است. به دلیل این که پخت خوب و مجلسی دارد مناسب مهمانی است. برنج طارم کیلویی در بسته بندی های مختلف وجود دارد. می توان آن را در وزن و بسته بندی دلخواه به صورت مستقیم از عرضه کنندگان برنج طارم هاشمی کیلویی در شمال کشور با قیمت مناسب و اطمینان خاطر خریداری کرد.

خرید انواع برنج طارم شمال دانه بلند کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *