یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع برنج های ایرانی برنج هاشمی است، این محصول به فراوانی و در انواع متفاوت در کشور تولید می شود و شما می توانید نمونه های بسیار عالی از برنج هاشمی را در بازار پیدا کنید. تولید کننده، برنج هاشمی گیلان ۱۰ کیلویی را که از بهترین و مرغوب ترین انواع برنج ایرانی است با قیمت خرید بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

خرید برنج هاشمی گیلان 10 کیلویی

میزان عطر و طعم برنج شمال

میزان عطر و طعم برنج شمال برنج هاشمی یکی از خاص ترین انواع برنج های ایرانی است. دانه این محصول فرآوری شده نیست و در واقع بذر برنج هاشمی هدیه ای از خداوند و طبیعت به انسان است که از کیفیتی بسیار عالی برخوردار می باشد، برنج هاشمی جزو برنج های معطر ایرانی محسوب می شود و شما حتی عطر برنج را روی برنج خام نیز می توانید احساس کنید.

با دمیدن گرمای دهان به مشتی از برنج هاشمی خشک شما می توانید عطر عالی برنج را حس کنید، اما همین که این برنج را در آب می ریزید و به محض جوشیدن برنج عطری بسیار عالی از برنج به مشام شما می رسد و این عطر عالی را تا مسافت های دور می توان احساس کرد .

برنج هاشمی درجه یک حتی بعد از دم کردن نیز عطری بسیار عالی دارد، این برنج خوش پخت دارای مزايای بسیار زیادی مانند قد بلند و ری فراوان است و معطر بودن نیز یکی از مشخصه های برنج سفید هاشمی است که تمامی این خصوصیات سبب شده تا این محصول بسیار عالی مورد توجه تمام مصرف‌کنندگان باشد.

نرخ برنج هاشمی گیلان ۱۰ کیلویی

نرخ برنج هاشمی گیلان 10 کیلویی تولید کننده برنج هاشمی گیلان ۱۰ کیلویی، این کالای بسیار عالی و با کیفیت را بسته بندی شده و با نرخ بسیار مناسب در اختیار مرکز پخش، قرار داده است تا ایشان بتوانند این محصول درجه یک را در تمام مراکز فروش داخلی و خارجی پخش نموده و در اختیار تمام متقاضیان قرار دهند.

مرکز پخش، برنج درجه یک هاشمی را با قیمت بسیار مناسب و منطقی در تمام بازار های خرید و فروش توزیع کرده است و شما می توانید برنج عطری قیمت مناسب را با حذف تمام واسطه ها و خرید مستقیم تهیه نمایید. اما اگر به این کالا در اندازه بسیار زیاد جهت صادرات و یا ارسال به شهر های مختلف دیگر نیاز دارید بهتر است خرید خود را به صورت عمده و کلان انجام دهید.

زیرا تنها در این صورت می توانید از نازلترین قیمت خرید یعنی قیمت پایه و کف تعیین شده روی کالا استفاده نموده و برنج صددرصد ایرانی معطر را با ارزانترین قیمت خریداری نموده و سود فراوان ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام خوبین شما من ساکن تهران هستم میتونید برام چند کیسه ارسال کنید مصرف برنجمون زیاده و اینکه من قبلا از این نوع برنج خریدم راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *