خرید برنج شیرودی خوشپخت ممتاز

خرید برنج شیرودی خوشپخت ممتاز


خرید برنج شیرودی ممتاز از تولید کننده برتر این برنج خوشپخت از طریق اینترنتی به راحتی ممکن است. می توانید این محصول را به راحتی سفارش دهید.

گاهی از تلاقی ارقام مختلف برنج محصولاتی به دست می آید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برنج شیرودی یکی از انواع این برنج با کیفیت ایرانی است. این محصول از نوع اصلاح شده ژنتیکی یا به اصلاح ترا ریخته است. از تلاقی بین برنج خزر و طارم هاشمی به دست آمده. همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

خرید برنج شیرودی خوشپخت ممتاز

معرفی ارقام مختلف برنج شیرودی

 

برنج شیرودی خوشپخت ممتاز از نظر کیفیت پخت در رده‌های بعدی پس از برنج هایی همچون هاشمی طارم فجر و کاظمی قرار گرفته است. این برنج در سال ۱۳۶۹ و در نتیجه تلاقی دو برنج خزر پر محصول و طارم خوش عطر به وجود آمده است.

ارقام مختلف این برنج دارای طبع سرد هستند و دانه آن سفید کدر می باشد. طول دانه پس از پخته بسیار عالی بوده و به ۱۲.۵ می رسد. این موضوع نشان دهنده میزان ری بالای انواع مختلف این برنج می باشد.

انواع ارقام برنج شیرودی وجود دارد که با توجه به نوع منطقه جغرافیایی که در آن رشد می کنند از نظر خصوصیات ظاهری و اندازه با همدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال برنج شیرودی مازندران با گرگان از نظر قد و اندازه متفاوت است. این موضوع نشان دهنده تاثیر شرایط آب و هوایی بر کیفیت این برنج می باشد.

انواع این برنج دارای ظاهری استخوانی هستند و ماندگاری بعد از پخت بالایی دارند. بنابراین به عنوان برنج مجلسی نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

 

معرفی ارقام مختلف برنج شیرودی

قیمت برنج شیرودی ممتاز فریدونکنار

قیمت برنج شیرودی فریدونکنار با توجه به میزان عرضه و تقاضای آن مشخص می ‌شود. این برنج دارای قیمت نسبتاً ارزانی نسبت به انواع برنج های شمال کشور می باشد. به همین جهت خریداران و تقاضای بیشتری برای آن در بازار وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت روز این برنج باید با تولید کننده این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کرد تا بتوان با نازلترین قیمت ممکن است و حتی زیر قیمت بازار این برنج را به دست آورد.

جهت کسب آگاهی از قیمت این برنج می توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت اطلاعات کاملی در مورد این برنج وجود دارد. خریداران عمده می ‌توانند از مشخصات دقیق این رنج آگاه شد و بر اساس آن ثبت سفارش خود را انجام دهند.

قیمت برنج شیرودی فریدونکنار در خریدهای عمده و در تناژ بالا پایین ترین نرخ ممکن است. به همین دلیل این نوع خرید می تواند برای صادرکنندگان برنج ایرانی بسیار مناسب باشد تا بتوانند آن را با قیمت ارزان داخلی خریداری کرده و با ارزهای گران قیمت خارجی به فروش برسانند و به این ترتیب از سود بسیار خوبی بهره مند شوند.

 

قیمت برنج شیرودی ممتاز فریدونکنار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر چرا این نوع برنج که درسطح کشور هست دربازارهایه خوزستان خیلی کمیاب هست ولی دس عوامل سایت اقای امیرمحمدی وبقیه دردنکنه که میتوانیم از این برنج استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *