برنج نیم دانه دم‌سیاه

برنج نیم دانه دم‌سیاه


برنج نیم دانه دم‌سیاه یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی کشورمان می‌باشد. این محصول با ظاهری ریز اما طعم دلپذیر، بیشتر در مناطق شمالی کشت می‌شود.

برنج نیم دانه دم‌سیاه مهمان اصلی سفره های رنگارنگ  ایرانی ها می‌باشد. کشت این محصول به صورت آبی است و کشاورزان زحمت های زیادی برای رشد بهتر آن می کشند.

این محصول انواع مختلفی دارد که بر اساس شکل ظاهری و عطر و طعم به هنگام پخت باهم فرق دارند. برنج نیم دانه دم سیاه یکی از انواع برنج های تولید شده در شمال کشورمان است.

 

بازار فروش برنج نیم دانه دم سیاه شمال

بررسی تفاوت برنج نیم دانه با لاشه

زمین های کشاورزی در گیلان در فصل بهار مهمان خوشه های سبز رنگ انواع برنج هستند. این خوشه ها پس از طی کردن مراحلی درو شده و به کارخانه های برنج‌کوبی سپرده می شوند.

در آن جا طی فرایندی دانه های گندم شکل به برنج سفید ایرانی تبدیل می شود. هر برنج به سه شاخه اصلی برنج،نیم دانه و لاشه تقسیم می شود.  در این بخش به بررسی تفاوت این سه نوع خواهیم پرداخت.

برنج: به اولین محصولی که از زمین کشاورزی به دست می آید،شکستگی ندارد و کامل است.

•نیم دانه: برنج نیم دانه برنج هایی هستند که از نظر ظاهری نصف یا از نصف کمتر می‌باشد.  این حالت در کارخانه طی شکسته شدن برنج ایجاد می شود. البته  برخی از انواع برنج ها میزان بیشتری نیم دانه تولید می کنند.

•لاشه: برنج لاشه شباهت زیادی به برنج دارد و گاهی نیز با برنج سالم مخلوط است.

 

بررسی تفاوت برنج نیم دانه با لاشه

سفارش برنج نیم دانه دم سیاه گیلان

برنج دم سیاه چگونه برنجی است؟

شاید نام برنج طارم را شنیده باشید. این برنج با نام دیگری به نام برنج دم سیاه گیلان نیز شناخته می شود. برنج دم سیاه از مرغوب ترین محصولات کشاورزی ایران در زمینه تولید برنج است.

عموما در استان های شمالی مانند گیلان برداشت می شود. این برنج پس از پخت بافت نرمی دارد، به خوبی قد می کشد. همچنین عطر دلپذیرش شما را سرمست خواهد کرد.

پخت این برنج دردسر زیادی ندارد. شاید به همین دلیل باشد که‌این برنج مناسب برای مهمانی ها و مجالس است.  جدا از این موضوع  عطر و طعم دلپذیر این برنج در به یاد ماندن خاطره شما در ذهن مهمان بسیار تاثیر گذار است.

امروزه خرید و سفارش برنج تنها رفتن  به مراکز فروش آن یا مراجعه به کارخانه داران نیست. می توان با در دست داشتن تلفن همراه نیز سفارش برنج نیم دانه دم سیاه را انجام داد.

با این روش خرید در هزینه‌ های رفت و آمد و هم وقت خود صرفه جویی کرده اید. یکی از مزایای سفارش برنج از سایت های معتبر اطمینان است. چرا که شما با دقت و مطالعه برنج مورد نیاز و با کیفیت خود را انتخاب و خرید می کنید.

 

سفارش برنج نیم دانه دم سیاه گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *