برنج فجر اعلا معطر گیلان

برنج فجر اعلا در تمام دنیا زبانزد خاص و عام می باشد. هر فردی یک بار برنج اعلا شمال ایرانی را مصرف کرده باشد عطرو طعم خاص آن را فراموش نمی‌کند.

برنج ایرانی انواع مختلفی دارد. برنج شمال معروف ترین آنها است. برنج مرغوب شمال نیز به برنج فجر اعلا، دم سیاه، هاشمی و … تقسیم بندی می شود.

 

فروش برنج فجر اعلا معطر گیلان

همه چیز درباره برنج فجر

برنج فجر هم از نظر کشت و هم از نظر مصرف بسیار محبوب می باشد. از نظر کشاورزان این برنج به دلیل پربار بودن و عملکرد بسیار خوب آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین بازار فروش برنج فجر نیز بسیار خوب می باشد. این برنج از اقلام اصلاحی است و مناسب با آب و هوای شمال می‌باشد. همچنین با عملکرد بالا و مقاومت خوبی دارد.

این برنج در منطقه شمال مخصوصا در گیلان بسیار کشت و و بهره برداری می شود. این محصول مانند سایر محصولات از عطر برنج های محلی برخوردار نمی باشد. اما برخلاف سایر برنج های اصلاحی معطر است و بویی شبیه برنج طارم را دارا می باشد.

بذر برنج فجر در نیمه اول فروردین کشت می شود و بسیار زودرس می باشد. همچنین این برنج به دلیل مقاوم بودن به آفات و بیماری ها و قد کوتاه آن میان کشاورزان بسیار محبوب می باشد.

شکل ظاهری برنج فجر شبیه خنجر می باشد. رنگ سفید کدری را دارد. در هنگام پخت این برنج، اندازه آن حدود یک سانتی متر می رسد.

برنج فجر هم به صورت کته و هم به صورت آبکش قابل پخت می باشد. در هنگام پخت به دلیل ری خوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

همه چیز درباره برنج فجر

خرید عمده برنج فجر اعلا شمال

امروزه برای خرید عمده برنج اعلا شمال، کاری سخت و هزینه بردارمی‌باشد که مستقیم به شمال کشور رفته و خریداری کرد. بنابراین راه ارتباطی و خرید بسیار آسان تر از قبل شده است.

کافی است تا شما عرضه کنندگان مستقیم برنج شمال را شناسایی کنید. همچنین با سایت های عرضه کننده برنج شمال ارتباط برقرار کنید. و محصول مورد نظر خود را با نازلترین قیمت خریداری کنید.

برنج فجر از جمله برنج های شمال می باشد. این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت خرد در بسته بندی های گوناگون با برندهای مختلف عرضه می گردد.

اما در هنگام خرید برنج فجر باید دقت فرمایید که محصول های بی کیفیت با قیمت کمتر با نام برنج فجر به شما عرضه نگردد.

 

خرید عمده برنج فجر اعلا شمال

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *