برنج زرد دم اعلا استانه اشرفیه

فروش برنج زرد‌دم اعلا استانه اشرفیه


فروش برنج زرد‌دم اعلا استانه اشرفیه از طریق این مرکز فروش با بهترین کیفیت به تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور صورت می پذیرد. برنج زرد‌دم اعلا استانه اشرفیه در نهایی ترین درجه کیفیت محصول به بازار فروش عرضه می گردد.

فروش برنج زرد دم اعلا استانه اشرفیه

آشنایی با انواع برنج شهر آستانه اشرفیه

برنج های کیفی آستانه اشرفیه، طارم و انواع صدری همچون دمسیاه گرم و سرد و زرد دُم این روز ها از ارقام پر متقاضی بازار برنج شمال هستند. یکی دیگر از انواع برنج ایرانی صدری برنج زرد‌دم اعلا است که مرغوب و با کیفیت است. در استان گیلان و مناطقی همچون رشت، لاهیجان و کوچصفهان کشت می‌شود.

دم زرد یا برنج زرد‌دم  یک برنج با کیفیت از خانواده برنج های صدری میباشد. این برنج دارای ویژگی های منحصر به فردی در بین برنج های صدری بوده. به همین جهت معروفیت مناسبی در بین برنج های بومی تولید شده در شمال کشور پیدا نموده است.

با توجه به آن که به  برنج های گروه صدری به ظاهر مناسب معروف می باشند. اما برنج زرد‌دم اعلا با سایر برنج ها متفاوت است. این تفاوت در عطر بیشتر این برنج نسبت به سایر برنج ها بروز نموده است. تفاوت این برنج در ظاهر مشخص نمیشود یا بهتر است بگوییم سخت میتوان تشخیص داد. اما در پخت نسبت به برنج های دیگر متفاوت است. ری کشی عالی،طعم بهتر و مزه مناسب به طوری که هر کسی دوست دارد این برنج را خالی مصرف کند.

برنج زرد‌دم اعلا دارای ویژگی های بسیار فوق العاده و بالایی جهت پخت یک برنج عالی و نمونه می باشد. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود.

  • داشتن پخت بسیار آسان
  • عطر بسیار بالا و مناسب در هنگام پخت 
  • کشیدگی دانه ها با عطر دلپذیر
  • دارا بودن طعم بسیار مناسب برنج ایرانی
  • نرم بودن برنج پس از پخت

با بررسی این  ویژگی ها شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید. برنج زرد‌دم  می تواند نیازهای یک خانواده ایرانی را برای تهیه یک برنج محبوب برطرف سازد.

آشنایی با انواع برنج شهر آستانه اشرفیه

صادرات برنج برنج زرد‌دم اصل آستانه اشرفیه گیلان

صادرات برنج زرد‌دم اعلا اصل آستانه اشرفیه گیلان به کشور های همسایه از حمله ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه و برخی کشور های اروپایی در بهترین درجه کیفیت صورت می گیرد. این نمونه یکی از انواع برنج اصل گیلان می باشد.

قیمت برنج زرد‌دم اعلا مقداری بالاست اما راهکار هایی برای کاهش قیمت این ارقام وجود دارد. یکی از این راهکار ها استفاده از خط تولید مدرن به جای دستگاه های قدیمی است که موجب کاهش ضایعات و نیم دانه می شود و در نتیجه قیمت برنج درشت را مناسب می کند.

صادرات برنج دم زرد اصل آستانه اشرفیه گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *