برنج ایرانی عطری شمال

خرید عمده برنج ایرانی عطری شمال


برای خرید عمده برنج عطری شمال امروزه می توانید به نمایندگی پخش عمده برنج ایرانی در شمال کشور و سایت های اینترتی مراجعه کنید. محصولات را به صورت کلی با قیمت های بسیار مناسب نسبت به بازار فروش این محصول تهیه نمایید.

خرید عمده برنج ایرانی عطری شمال

معرفی قطب تولید برنج در شمال

می توان گفت که قطب تولید برنج ایرانی عطری در شمال کشور مربوط به استان های گیلان و مازندران می باشد. قسمت اعظمی از این محصولات را در کشور تولید می نمایند. برنج بعد از گندم دومین غذای اصلی مردم جهان می باشد. سطح زیر کشت این محصول در جهان بیشتر از ۱۶۳ میلیون هکتار می باشد. هرچه بارش ها در این استانها به ویژه استان های گیلان و مازندران بیشتر باشد .سطح زیر کشت این محصول نیز بیشتر می گردد. اما به دلیل کمبود آب امروزه این محصولات فقط در حد نیاز بازار داخلی کشت می گردند.

البته کارشناسان اعتقاد دارند که با مکانیزه شدن فرآیند کاشت، داشت و برداشت برنج ایرانی عطری بیشتری تولید خواهد شد. آمار و ارقام تولید برنج در شمال کشور با روش های مکانیزه شدن رشد چشمگیری دارد. با بهره‌وری اقتصادی بالایی نیز همراه شده است.

ضمن این که میزان برنج تولیدی در استان مازندران در شالیکوبی های سنتی و صنعتی در ۹۵۰ واحد به برنج سفید تبدیل می گردد. البته باید عنوان نمود که بازدهی کارخانه های سنتی برنج ایرانی عطری به نسبت کارخانه های مدرن و صنعتی پایین‌تر می باشد. به این دلیل که در کارخانه های سنتی شالیکوبی هدررفت این برنج ها زیادتر است.

امروزه برنج ایرانی عطری در کل جهان زبانزد خاص و عام می باشد و سرانه صادرات این برنج ها در طی سال های اخیر بسیار بالا رفته است.

معرفی قطب تولید برنج در شمال

خرید مستقیم برنج طارم عطری شمال از کارخانه

برای خرید برنج شمال می توانید به صورت مستقیم این محصول را از کارخانه هایی که به تولید مشغول می‌باشند تهیه کنید‌. افرادی که به برنج طارم عطری شمال را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می‌کنند. از تخفیفات فروش این محصول نیز بهره مند می گردند. همچنین با خرید مستقیم انواع هزینه های اضافی همانند هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری کالا در انبار ها را حذف می شود. بنابراین این امر در نهایت هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده می باشد.

لازم است بدانید که انواع برنج ایرانی عطری شمال در این نمایندگی نیز با قیمت مناسبی عرضه می گردد. شما می توانید برای خرید عمده این محصول به این نمایندگی مراجعه نمایید. برنجی با کیفیت و خوش عطر و طعم را خریداری نمایید.

این برنج ها در این مراکز در کیسه هایی با اندازه های ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی موجود می باشند. هر کدام با توجه به وزن محصول دارای قیمت متفاوتی هستند.

خرید مستقیم برنج طارم عطری شمال از کارخانه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *