برنج دم سیاه دودی اعلا

فروش برنج دم سیاه دودی اعلا


فروش برنج دم سیاه دودی اعلا از رونق بالایی برخوردار می باشد. یکی از بهترین برنج های ایرانی، برنج دم سیاه دودی می باشد. ماندگاری این نوع برنج نسبت به سایر محصولات بیشتر است. در هنگام پخت به‌ خوبی قد می کشد.

فروش برنج دم سیاه دودی اعلا

روش تولید برنج دم‌سیاه دودی

یکی از دلایلی که نام دم سیاه را بر روی این برنج گذاشته اند این است که بخش انتهایی آن سیاه می باشد. برنج های دم سیاه اعلا پس از برداشت باید توسط دستگاه های مختلف سورتینگ شود. برنج های شکسته از محصول جدا شوند. بتوان آن ها را با خلوص و درجه های کیفی مختلف عرضه نمود.

شالیزارهای گیلان یکی از مهم ترین بخش هایی هستند که کشاورزان در آنجا مشغول کاشت و برداشتن انواع برنج ها می باشد.
برنج دم سیاه دودی یکی از برنج هایی است که نسبت به سایر محصولات کمیاب تر می باشد. اغلب در شهرهای شمالی ایران مورد کشت قرار می‌گیرد.
دانه های برداشت شده برنج دم سیاه دارای کیفیت بالایی است. شکل ظاهری آنها همانند برنج های دیگر می باشد. عطر و طعم برنج دم سیاه نسبت به محصولات دیگر بیشتر می باشد. در هنگام مصرف آن به خوبی حس می شود.

رایحه خاص دودی که این محصول دارد باعث شده که خرید برنج دم سیاه نسبت به برنج های دیگر بیشتر صورت پذیرد. برای اطمینان از کیفیت آنها شما می توانید مقداری از آن را در کف دست قرار دهید. با دمیدن به آن، عطر و بوی خاص این برنج را احساس نمایید.

میزان چربی که در برنج دم سیاه دودی وجود دارد، نسبت به سایر برنج ها بیشتر است. در هنگام پخت باعث می شوند دانه ها جدا از هم قرار گرفته و به هم چسبیده نشوند.

عمل سورتینگ و بسته بندی این نوع برنج ها در کارخانه های تولیدی کشور صورت می گیرد. پس از آن محصولات را در ظرفیت های مخصوصی بسته بندی می کنند. برای انبار کردن یا ارائه آنها به بازار اقدام می کنند.

روش تولید برنج دم سیاه دودی

مرکز خرید برنج دم سیاه ۲۰ کیلویی

مرکز خرید برنج دم سیاه اعلا ۲۰ کیلویی، توانسته این محصولات را به صورت ارگانیک از کشاورزان خریداری نموده و با پایین ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
شما می توانید این نوع محصولات را به صورت بسته بندی شده یا فله ای خریداری نمایید که با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر، می‌توانید نوع درجه یک یا درجه دو برنج دم سیاه را تهیه نمایید.

برای سهولت شما مشتریان عزیز، ما تصمیم گرفتیم تا فروشگاه بزرگ اینترنتی خود را راه اندازی نماییم تا بتوانیم مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و آنها را در جهت تهیه برنج مرغوب راهنمایی کنیم.

مرکز خرید برنج دم سیاه 20 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *