برنج دم سیاه فجر

فروش برنج دم‌سیاه فجر


فروش برنج دم‌سیاه فجر با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب در وب سایت ما صورت می گیرد. برنج دم‌سیاه فجر یک گونه برنج تراریخته و پر محصول می باشد. با توجه به شاخص های مناسب خود تحت عنوان یک برنج مطلوب، توجه طرفداران زیادی را در مدت کوتاهی جذب خود نموده است.

فروش برنج دم سیاه فجر

تفاوت برنج‌فجر با برنج هاشمی

با توجه به این که سفره ایرانیان سالیان متمادی با وجود برنج گرده خورده و مصرف آن رو به افزایش است. متخصصان و پژوهشگران با بهره گیری از دانش ارزشمند ژنتیک و پس از شناخت انواع گونه های برنج و توجه به نیاز بازار، بار دیگر به کمک مردم شتافتند.

آن ها با اصلاح نژاد گونه های برنج محلی، موفق به تولید نمونه ای جدید از برنج به نام برنج دم‌سیاه فجر گشتند. نسبت به برنج های طبیعی و پیشین، از ویژگی های متمایز و مطلوب تری برخوردار می باشد.

برنج فجر اغلب در استان های سرد و مرطوب کشت می شود. از جمله آن ها می‌توان به گيلان، مازندران و همچنین گرگان اشاره نمود.

اما برنج هاشمی نیاز به مواد مغذی فراوانی دارد. هر نوع زمینی پاسخگوی نیاز های تغذیه ای این برنج نیست. در مناطقی از گيلان که شرایط آب و هوایی ویژه ای دارند. اطراف مرداب انزلی رشد مناسب تری دارد.

برنج دم‌سیاه فجر در مقایسه با برنج های دیگر دانه های ریز تری دارد. پس از پخت اندکی قد می کشد.

ظاهر خنجر مانند آن یکی از راه های تشخیص این برنج می باشد.

دانه های این برنج سفید و تقریبا کدر است. شلتوک آن نیز زرد روشن می باشد.

اما برنج هاشمی به داشتن دانه های کشیده، قلمی و باریک تر معروف است. دارای رنگ سفید متمایل به کرمی است.

ویژگی های برنج فجر

مزیت برتر برنج فجر نسبت به هاشمی که باعث می شود بیشتر مورد توجه کشاورزان قرار گیرد. مقاومت ساقه ی این برنج در حین رشد است. نسبت به خم شدن مقاوم بوده و برای کشت مکانیزه گزینه مناسب تری به شمار می رود.

قیمت برنج فجر نسبت به سایر انواع برنج به ویژه هاشمی کم تر می باشد.

این موضوع در کنار کیفیت، عطر و طعم دلپذیر آن که هم سطح برنج های مرغوب و طبیعی دیگر می باشد. سبب می شود که فروش برنج فجر به طور چشم گیری از رقبای خود پیشی بگیرد.

تفاوت برنج فجر با برنج هاشمی

خرید مستقیم برنج فجر

همانطور که در این مقاله همراه ما بودید برنج فجر در همه ی فاکتور هایی که یک مصرف کننده آگاه و کاربلد، در هنگام انتخاب برنج به آن ها توجه می کند. رتبه های بالایی کسب می نماید.

برنج فجر علاوه بر طعم همه پسند و کشت آسان، از آن جهت که از لحاظ ژنتیکی کاملا مطابق استاندارد ها تغییر یافته، انتخاب بهتری برای طالبان سلامتی می باشد.

برای خرید مستقیم برنج دم سیاه فجر و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها، می توانید از قسمت مشاوره و فروش با ما تماس حاصل فرمایید.

خرید مستقیم برنج دم سیاه فجر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *