برنج دم سیاه شمشیری

خرید مستقیم برنج دم‌سیاه شمشیری


خرید مستقیم برنج دم‌سیاه شمشیری امروزه توسط خریداران و متقاضیان، این محصول را با کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه انجام می پذیرد .در ایران در شهرستان شمال برنج کشت وبرداشت می شود. برنج از یکی محصولات مهم درسفره های ایرانی می باشد. برنج ایرانی به سه نوع قسمت تقسیم می شود.

خرید مستقیم برنج دم سیاه شمشیری

برنج دم سیاه شمشیری چه خصوصیاتی دارد؟

در ایران در شهرستان شمال برنج کشت وبرداشت می شود. برنج دم‌سیاه شمشیری از یکی محصولات مهم درسفره های ایرانی می باشد. برنج ایرانی به سه نوع قسمت تقسیم می شود. برنج طارم، برنج هاشمی، برنج دم سیاه شمشیری، برنج دم سیاه شمشیری از نوع مرغوب برنج می باشد. در حال پخت قدکشیده وطعم خوب وعطر خوشی دارد. برنج دم سیاه را در شهر رشت استانه اشرفیه لاهیجان کاشت وبرداشت می کنند. برنج را اول کاشت وبعد از نشا به صورت نشا در مزارع کشاورزی کاشت می کنند.

برنج دم‌سیاه شمشیری را در اواخر شهریور تا اواسط مهر درو می‌کنند.بعد به کار خانه برای پوست گیری یعنی سبوس آن را از برنج جدامی کنند ودر بسته های مختلف بسته بندی وبه نقاط کشور ارسال می کنند. در بازار برنج های مخلوط می باشدکه به آن نمی توان اعتماد کرد. باید به کسی که این برنج رااز شمال می آورد اطمینان کرد در کل برنج های که قد کشیده داشته باشند وحالت شان استخوانی باشد. لقب دم سیاه یاشمشیری به خود می گیرند برنج دم سیاه شمشیری عطر ومزه خوب وخوش خوراکی می باشد. ماندگاری بعد از پخت دم سیاه وسفت نشدنش میان برنج ها بی نظیر می‌باشد. دانه برنج دم‌سیاه شمشیری به رنگ مایل به کرم می باشد. برنج ارزش غذایی وخواصی دارد طبع برنج سرد وباید مصله آن زیره می باشد.

برنج منبع غنی از کبرو هیدات های پیچیده وفاقد سدیم کلسترول کلسیم پتاسیم منیزیم ویتامین های دیگر نیز می باشد. برنج کالری کم وفاقد جربی می باشد سه چهارم لیوان برنج حدود ۱۶۰ کالری انرژی دارد ۶بار در هفته مصرف غلات ویا دانه های سبوس دار مانند برنج برای خانم های یاءسته که دارای کلسترول بالا فشار خون بالا ودیگر بیمارهای قلبی هستند برای آنها بسیار مفید ومهم می باشد. برنج طبع سردی دارد ومصلح آن زیره می باشد.

برنج دم سیاه شمشیری چه خصوصیاتی دارد؟

مرکز پخش برنج دم سیاه عطری

خرید برنج دم‌سیاه شمشیری برنج ایرانی به سه گروه اصلی تقسیم می شود. برنج صدری برنج طارم برنج دم سیاه. برنج دم سیاه شمشیری پس از پخت به دلیل خواصی شیمیایی مناسب دانه بسیار با کیفیت است واز شکل ظاهری کاملا مناسب وعطرقوی وطعم خوش برخوردار می باشد. برنج یکی از اجزائی سالم رژیم غذایی می باشد وبه هیچ عنوان نباید این غذارا از سفره حذف کرد.

قیمت برنج دم‌سیاه شمشیری در شمال تولید وبه شهرهای دیگر ارسال می شود. برنج استخوانی خرید وفروش در بازار های تهران اصفهان شیراز وغیره به صورت عمده وجزءی در بسته بندی های ۵ کیلویی و۱۰ کیلویی و۲۰ کیلویی ارائه می دهند.

مرکز پخش برنج دم سیاه شمشیری عطری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *