فروشنده برنج دم‌سیاه درجه‌یک صادراتی

فروشنده برنج دم‌سیاه درجه‌یک صادراتی


فروشنده برنج دم‌سیاه درجه‌یک صادراتی در بسته بندی های شیک این محصول را به بازار عرضه می کند. این محصول به بسیاری از کشور ها صادرات می شود. امروزه برنج یکی از خوراکی های محبوب مردم است. در سفره عموم مردم جا خوش کرده است. برنج پایه ثابت اکثر مهمانی ها و مجالس است و طرفداران بسیاری دارد. برنج دم سیاه درجه یک، یکی از بهترین، خوش طعم ترین و خوش پخت ترین انواع برنج است.

 

فروشنده برنج دم سیاه درجه یک صادراتی

راز طرز پخت برنج دم سیاه

 

یکی از با کیفیت ترین و مرغوبترین برنج ها، برنج دم سیاه می باشد. بیشتر در مناطقی مثل استان گیلان و شهر های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان کشت می شود. برنج دم سیاه صادرتی از لحاظ کیفیت بسیار بالاست و عطر و طعم آن تا مدت ها پس از پخت از بین نمی رود. این برنج به خوبی قد می کشد و ظاهر بسیار دلچسبی دارد. همچنین چربی بالای این برنج سبب می شود بعد از پخت به خوبی قد بکشد. می توان بعد از پخت دو، سه بار آن را گرم کرد بدون اینکه سفت شود. برنج دم سیاه جزء برنج های کم یاب است. کیفیت بالاتر این برنج نسبت به سایر برنج ها سبب شده قیمت بالاتری داشته باشد.

برای تهیه این برنج ابتدا باید آن را با آب ولرم شست. سپس آنها را به مدت سه یا چهار ساعت خیساند و مقداری نمک به آن اضافه کرد. راز پخت برنج دم سیاه این است که در ظرف بزرگتری باید آن ها را خیساند تا فضای بیشتری برای ری کردن داشته باشند. بعد دو سوم قابلمه را آب کرده تا جوش بیاید. سپس آب برنج ها را خالی کرده و داخل آب جوش می ریزیم تا نرم شود. بعد آبکش میکنیم ته قابلمه را باید چرب کرد و ته دیگ مورد نظر را گذاشت سپس برنج ها را در قابلمه ریخته و دم کرد.

 

راز طرز پخت برنج دم سیاه

قیمت برنج دم سیاه درجه یک

در حال حاضر برنج دم سیاه طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. محصول مورد نظر به صورت های گوناگون به فروش می رسد. فروش برنج دم‌سیاه درجه‌یک به صورت اینترنتی و آنلاین سبب می شود دست واسطه ها و دلالان کوتاه شود. همچنین محصول مورد نظر با کیفیت بالا و قیمت مناسب و منصفانه در دسترس متقاضیان و خریداران قرار بگیرد. مزیت دیگر خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت می باشد. صادرات این برنج نیز از رونق بالایی برخوردار است. این محصول به خارج از کشور صادر می شود و سبب ارزآوری و تولید بیشتر و در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

 

قیمت برنج دم سیاه درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *