برنج ایرانی دم سیاه شمال

خرید مستقیم برنج ایرانی دم‌سیاه شمال


برای خرید مستقیم برنج ایرانی دم‌سیاه شمال روش های مختلفی دارد. که سفارش و خرید اینترنتی در سایت های معتبر، آسان ترین حالت خرید است. محصولاتی که در فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه می شوند، با کیفیت و دارای اصالت هستند. تضمین کیفیت و قبول مرجوعی، گواهی بر این موضوع است.

خرید مستقیم برنج ایرانی دم سیاه شمال

انواع برنج شمال را بهتر بشناسید

برنج از خانواده غلات بوده و از پر مصرف ترین کالاهای اساسی در ایران است. برنج به عنوان یک وعده غذای اصلی محسوب می شود و به میزان خوبی، انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. همچنین، برنج دارای ویتامین های A و C می باشد. بر خلاف تصور معمول، مصرف برنج برای جلوگیری از چاقی و فشار خون توصیه شده است.

برنج به آب فراوان نیاز دارد. از این رو، شمال ایران، مکان مناسبی برای کاشت و برداشت این محصول است. برنج های ایرانی از نظر عطر و طعم بی نظیر هستند. انواع مختلفی از این محصول در شمال کشور به دست می آیند که می توان انواع برنج های طارم، صدری و برنج ایرانی پر محصول را نام برد. هر کدام از نمونه های ذکر شده دارای گونه های مختلفی هستند. برنج طارم شمال، از نظر کیفیت در بالاترین درجه قرار دارد. برنج صدری دارای جایگاه دوم است.انواع برنج ها، از نظر قد، پهنا، عطر، طعم، رنگ و میزان قد کشیدن در هنگام پخت، با هم فرق دارند.

برنج ایرانی جوابگوی نیاز کشور نیست. با اینکه با اصلاح نژاد برنج ایرانی، برنج ایرانی دم‌سیاه شمال  پر محصول تولید شده اند، اما باز هم نمی توانند جوابگوی حجم بالای مصرف برنج در ایران باشند. از طرفی، برنج های ایرانی، از نظر قیمت، گران بوده و بخش زیادی از جامعه قادر به خرید آن نیستند. از این رو، برنج از اصلی ترین کالاهای وارداتی است. تولید برنج شمال هزینه های بالایی برای برنج کاران هم دارد. این هزینه ها نیز باعث بالا رفتن قیمت برنج ایرانی می شوند.

انواع برنج شمال ایران را بهتر بشناسید

تولید بهترین برنج ایرانی طارم معطر شمال

برنج ایرانی طارم، بهترین نمونه برنج ایرانی است که عمدتا در استان مازندران برداشت می شود. آبرفت های هموار و وسیع مازندران، بهترین مکان برای رشد برنج طارم معطر است.

برنج ایرانی شمال از بهترین برنج های ایرانی است که از شالیزار هایی در استان های شمالی کشور مانند مازندران، گیلان و گلستان به دست می آید. برنج های شمالی، انواع مختلفی دارند که برنج دم سیاه یکی از این نمونه هاست. این برنج از خانواده برنج های صدری بوده که طعم و عطر بی نظیری دارد. برنج های ایران، به دلیل کیفیت بالا، برای مجالس و مهمانی ها در نظر گرفته می شوند.

لازم به ذکر است هزینه های کاشت و برداشت و نگهداری این برنج بالا است. اما تنها سهم کمی از درآمد فروش این محصول به دست کشاورزان و برنج کاران می رسد. در این میان واسطه ها و دلالان، در بازار خرید و فروش برنج، سود های کلانی را به جیب می زنند.

تولید بهترین برنج ایرانی طارم معطر شمال

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *