خرید انواع برنج ایرانی دانه بلند شمال

خرید انواع برنج ایرانی دانه بلند شمال


خرید انواع برنج ایرانی دانه‌بلند شمال در این سایت انجام می شود. این برنج معمولا در استان های شمالی مانند گیلان و مازندران کشت می شود. همچنین دارای اقلام گوناگونی است. برنج شمال به دلیل کیفیت پخت مطلوب و عطر و طعم عالی و قیمت مناسباست. به همین دلیل تقاضای زیادی در داخل و خارج از ایران مواجه شده است.
شما می توانید جهت خرید انواع برنج ایرانی دانه بلند شمال در هر نقطه ای که قرار دارید سفارش خود را ثبت کنید. تا درب منزل برای شما ارسال گردد.

 

خرید انواع برنج ایرانی دانه بلند شمال

انواع برنج ایرانی

ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان در زمینه کشت برنج است. برنج ایرانی از قدیمی ترین و مرغوب ترین محصولات زراعی است. قدمت آن به هزاران سال قبل باز می گردد. این محصول در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. به گونه ای که در اکثر مراسمات مذهبی، عروسی ها، جشن های سال نو و … از برنج استفاده می شود.
از شاخص ترین برنج های ایرانی می توان به برنج طارم، برنج هاشمی، برنج صدری، برنج شیرودی، برنج علی کاظمی، برنج فجر و خزر اشاره کرد.

اگر شما خریدار برنج ایرانی هستید و نمی دانید که چگونه آن ها را تشخیص دهید، با ما همراه باشید تا با راه های تشخیص برنج ایرانی آشنا شوید.

همه چیز درباره تشخیص برنج ایرانی

یکدست بودن: برای سنجیدن یکدست بودن برنج می توانید آن ها را بر روی کف دست خود و یا سطح شیشه ای قرار دهید. سپس به اندازه دانه ها، رنگ و شفافیت آن ها نگاه کنید. در صورت وجود داشتن هر یک از این عوامل در برنج می توانید تشخیص دهید که این برنج، اصل نیست و مخلوط شده است.

بی بند بودن: برنج های ایرانی با کیفیت معمولا بدون بند و ترک و کاملا یکپارچه هستند. برای تشخیص این امر می توانید دانه برنج را با انگشت شست خود فشار دهید. اگر راحت خرد و شکسته شد به این معنی است که بی کیفیت و بند دار است.

عطر و طعم: عطر و طعم جزء ویژگی های بارز برنج های ایرانی است. این ویژگی ها هر فردی را ترغیب به مصرف آن می نماید. برای تشخیص این امر می توانید مقداری برنج را در بین کف دست خود بریزید و آن ها را بو کنید. معمولا این روش تشخیص بسیار سخت است. تنها افراد با تجربه می توانند با این روش برنج را تشخیص دهند.

یک روش دیگر جهت تشخیص عطر و طعم برنج ایرانی پختن آن است. که مقداری از آن را تهیه نموده و دم بدهید. برنج های ایرانی با کیفیت پس از دم دادن عطر و طعم بسیار بالایی دارند. به راحتی قابل تشخیص اند.

رنگ: برنج ایرانی رنگ نیمه بلوری و یا نیمه شفاف و شیری دارد. در صورتی که برنج های خارجی رنگی کاملا شفاف و شیشه ای دارند.

بو: اگر مقداری از برنج ایرانی را بر روی آتش بگذارید و یا آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید بوی مطبوعی خواهد داشت. اما اگر یک برنج خارجی و یا مخلوط باشد بویی همانند پلاستیک از آن بلند خواهد شد.

 

همه چیز درباره تشخیص برنج ایرانی

فروش برنج ایرانی طارم دانه بلند فریدونکنار

برنج طارم دانه بلند یکی از بهترین ببرنج ایرانی دانه‌بلند شمال است که به عطر و طعم و خوش پخت بودن معروف است. این برنج یکی از پر مصرف ترین نوع برنج در خانه های هر ایرانی است و به آن برنج مجلسی نیز گفته می شود.
در حال حاضر فروش برنج ایرانی طارم دانه بلند فریدونکنار با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در حال انجام است. فروش این محصولات به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود. در صورت سفارش عمده با تخفیفاتی نیز همراه است.

 

فروش برنج ایرانی طارم دانه بلند فریدونکنار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *