کارخانه برنج ایرانی دم‌سیاه آستانه اشرفیه

کارخانه برنج ایرانی دم‌سیاه آستانه اشرفیه


کارخانه برنج ایرانی دم‌سیاه آستانه اشرفیه،این محصول را با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می کند. این محصول از خانواده برنج صدری است. آن را طارم دم سیاه نیزمی نامند. این نوع برنج در شهر آستان اشرفیه و چند شهر حومه ی آن که زمین های کشاورزی قابلیت کشت بالایی دارند، تولید می شود. جزو برنج های کم محصول است. از این رو از قیمت بالاتری نسبت به سایر برنج های پر محصول برخوردار است.

 

کارخانه برنج ایرانی دم سیاه آستانه اشرفیه

نکاتی درباره خرید برنج دم سیاه ایرانی

برنج دم سیاه از برنج های با کیفیت ایرانی است. به دلیل عطرو طعم خوب،پخت مناسب و ری کشی عالی و با توجه به این که برنجی کم محصول و کم بازده است، از قیمت بالاتری در بازار برنج برخوردار است. به همین دلیل ممکن است افراد سودجو برنج های بی کیفیت را با آن مخلوط کنند و با قیمت بالا بفروشند. پس باید شناخت کافی از نوع مرغوب این محصول داشته باشید.

این نوع برنج رنگ سفید مایل به کرمی دارد. اگر کمی از دانه های آن را کف دست خود بریزید و به آن بدمید عطر بسیارخوب آن در مشامتان می پیچد. همچنین اگر آن را به کف دست خود بمالید متوجه چربی دانه ها می شوید. برنج دم سیاه مقداری چربی دارد و همین علت ری کشی و ماندگاری خوب آن پس از پخت است. تمام دانه های این محصول باید یک دست، یک رنگ و یک اندازه باشد. بعد از پخت هم نباید بعضی دانه ها پخته و بعضی دیگر خام باشد.

 

نکاتی درباره خرید برنج دم سیاه ایرانی

نمایندگی پخش برنج دم سیاه دودی اعلا

برنج دم سیاه دودی اعلا از خوش عطر ترین برنج های استان گیلان محسوب می شود. رنگ آن به طلایی تمایل دارد و از پخت بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید آن را به صورت کته و آبکش بپزید. چون در هر دوحالت برنج ظاهر زیبایی دارد و بسیار نرم است. اگر ذائقه ی شما عطر دود را نمی پسندد می توانید کمی دم سیاه عطری را با آن مخلوط کنید.

این برنج به خوبی ری می کند و ماندگاری بالایی بعد از پخت دارد. از این رو برای رستوران ها که ممکن است برنج را چند بار گرم کنند، مناسب است.

نمایندگی پخش کارخانه برنج ایرانی دم‌سیاه در شهرهای شمالی، دارای وب سایت هایی هستند. مردم سراسر ایران که امکان خرید حضوری ندارند، بتوانند با اطمینان خاطر برنج دم سیاه دودی اعلا و دم سیاه عطری را با قیمت مناسب بدون هیچ واسطه ای خریداری کنند. خرید عمده این محصول از تخفیف استثنایی از سوی نمایندگی آن همراه است.

 

نمایندگی پخش برنج دم سیاه دودی اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *