برنج طارم

فروش انواع برنج‌طارم اصل


فروش انواع برنج‌طارم اصل به دلیل معطر بودن به کیفیت بالا در کشور و سایر کشورهای خارج طرفداران و خریداران بسیاری دارد.
برنج طارم اصل یکی از مرغوب ترین برنج هایی که در شمال ایران کشت می شود. از خصوصیات مهم انواع برنج‌طارم اصل خوش عطر بودن آن در میان سایر برنج هاست.

فروش انواع برنج طارم اصل

درباره انواع برنج چه می دانید؟

از انواع برنج ممتاز می‌توان به انواع برنج‌طارم اصل اشاره کرد. همچنین از انواع برنج گیلان میتوان به برنج طارم هاشمی نیز اشاره کرد. برنج‌طارم  را بر اساس طول و شکل می توان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد. برنج‌ دانه بلند، برنج دانه متوسط، برنج دانه کوتاه.برنج ها از لحاظ رنگ با یکدیگر متفاوت از جمله:

برنج‌طارم سفید: این برنج لایه سبوس و جوانه ندارد. به این نوع برنج، برنج آسیاب شده می گویند.

برنج قهوه ای: برنج لایه سبوس و جوانه دارد، اما فاقد پوسته خارجی است. زمان پخت این برنج نسبت به برنج سفید طولانی تر است و مواد مغذی و مواد معدنی و ویتامین های آن بیشتر است.

برنج ممنوعه: برنج‌ را به عنوان برنج سیاه می‌شناسند. به هنگام پخت غذا رنگ میدهد و حالت چسبندگی دارد و ارزش غذایی بسیاری دارد.

برنج وحشی: هنگام پخت عطر و رنگ خاصی دارد و همچنین پروتئین زیادی دارد این نوع برنج از گونه برنج علفیان است در صورتی که برنج های دیگر از نوع گندمیان است.

درباره انواع برنج چه می دانید؟

توزیع کنندگان انواع برنج طارم اصل

معدن اصلی برنج طارم در بابلسر و فریدونکنار است. میتوان بدون واسطه و مستقیم انواع برنج‌طارم اصل را از این مناطق خریداری نمود. یکی از نمونه های پر مصرف و پرطرفدار در ایران برنج طارم است که خریداران و طرفداران بسیاری دارد. توزیع کنندگان انواع برنج طارم اصل، به روش های مطلوبی این برنج را در کل کشور توزیع می‌کنند.

انواع برنج‌طارم اصل به دلیل اینکه ویژگی ها و مزایای مختلفی دارد باعث شده است که خریداران بسیاری را حتی در سایر کشورها جذب خود کند به همین دلیل صادرات برنج طارم ایران یکی از فعالیت هایی است موثر و پرسود که در کشور به نحو مطلوبی انجام می گیرد.

یکی از شاخصه هایی که در برنج‌طارم اصل دیده می‌شود رنگ و دانه آن می باشد. برنجی که در بازار موجود می باشد برای تشخیص اصل بودن باید به رنگ آن نیز توجه شود که معمولاً انواع برنج‌طارم اصل به رنگ کرمی می باشد و دانه های درشت تری دارد به همین دلیل است که زمان پخت بیشتری هم نیاز دارد.

خرید و فروش انواع برنج‌طارم اصل به صورت عمده مقرون به صرفه تر است از خرید آن به صورت جزئی.
افزایش صادرات این نوع برنج باعث شده است که تولید و عرضه آن در ایران باعث رونق فراوانی شود.

توزیع کنندگان انواع برنج طارم اصل

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *