برنج طارم معطر اعلا

صادرات برنج طارم معطر اعلا، سطح وسیعی از زمین های کشاورزی کشورمان به ویژه مناطق طارم به کشت برنج مرغوب و با کیفیت اختصاص یافته است. در نتیجه باعث شده است که کشاورزان این منطقه به فکر صادرات برنج طارم معطر اعلا به سایر کشور ها بیافتند.در نهایت موجب شده کارخانه های تولید و بسته بندی برنج ایرانی در استان های مازندران گیلان و رشت فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنند.

 صادرات برنج طارم معطر اعلا

هر آنچه درمورد برنج طارم باید بدانید

برنج طارم معطر از جمله غلات بسیار پر کاربرد در کشور مان می‌باشد. سالانه کشاورزان مناطق شمالی سطح زیادی از زمین های خود را به کشت برنج اختصاص میدهند. اما کشت برنج بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل به آن نام به رنج داده اند. یعنی محصولی که با رنج و مشقت به دست می آید.

برنج نژاد های متفاوتی دارد. اما در سالیان گذشته گسترش کاشت نژاد سفید آن کشت و مصرف آن در نقاط مختلف جهان رواج پیدا کرد.

بیشتر مردم کشور ما و مردم کشور های دیگر از برنج به عنوان اصلی ترین ماده غذایی در سبد غذایی خود استفاده میکنند.

هیچ گاه به برنج به عنوان ماده غذایی که خاصیت دارویی دارد نگاه نمی‌کنیم. قصد دارم در این مقاله شما را با خواص شگفت انگیز برنج آشنا کنم.

برنج طارم تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می‌باشد. به علت نشاسته موجود در آن علاوه بر این که به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. سیستم ایمنی بدن را هم در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاوم تر میکند. همچنین برنج آبرسانی بالایی دارد. در نتیجه میتواند در ماسک های صورت برای شادابی و جوانی پوست استفاده کرد.

برنج طارم طبع سرد دارد. میتوان در درمان گرمی مزاج و گر گرفتی از آن در وعده غذایی استفاده کرد. همچنین برنج به عنوان کاهش‌دهنده فشار خون و جلو گیری از سرطان تاثیر به سزایی دارد.

در این میان برنج ایرانی به ویژه برنج طارم از گذشته جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی نیز دارد. برنج طارم اعلا به برنج کشت شده در مناطق طارم گفته میشود.طارم یک منطقه بین استان گیلان و مازندران می باشد. این هم مرز بودن این شهرستان باعث شده کشاورزان این منطقه بیشتر در زمینه کشت برنج فعالیت کنند.

 هر آنچه درمورد برنج طارم باید بدانید

 

خرید مستقیم برنج طارم معطر

باتوجه با مطالب بالا کارخانه های زیادی در کشورمان هستند که در زمینه تولید و بسته بندی و عرضه مستقیم انواع برنج به ویژه برنج ایرانی فعالیت دارند.

از طرفی برخی سود جویان با مخلوط کردن برنج ایرانی طارم و اصل با برنج های ارزان قیمت قصد دارند به سود بالایی برسند. توصیه میکنیم هنگام خرید برنج نهایت دقت را داشته باشید.

برای خرید برنج طارم معطر بهتر است با مراجعه به فروشگاه یا مرکز عرضه مستقیم برنج طارم معطر اقدام کنید. در نتیجه علاوه بر اطمینان از اصل بودن برنج هزینه ای که بابت آن پرداخت میکنید مقرون به صرفه باشد.

 خرید مستقیم برنج طارم معطر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *