خرید عمده برنج طارم اعلا

خرید عمده برنج طارم اعلا


برای خرید عمده برنج طارم اعلا بهترین راه مراجعه به مرکز فروش برنج می باشد. یا اگر امکان مراجعه حضوری ندارید می توانید با سفارش اینترنتی این محصول را خریداری نمایید.

برنج طارم یکی از ارقام برنج ایرانی می باشد که از طعم و عطر بی نظیری برخوردار بوده و در زمره بهترین برنج های موجود در بازار می باشد که دارای انواع مختلفی بوده و هر نوع طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

 

خرید عمده برنج طارم اعلا

مناطق زیر کشت برنج طارم کجاست؟

اگر قصد خرید بهترین و خوشمزه ترین برنج ایرانی را دارید ما به شما برنج طارم را پیشنهاد می کنیم. چرا که برنجی مرغوب، باکیفیت، خوش پخت و خوش طعم می باشد. همچنین می تواند برای سفره پذیرایی از مهمان بسیار عالی و مناسب باشد.

شاید برای بسیاری از دوستداران برنج طارم این سوال باشد که خاستگاه و مناطق زیر کشت برنج طارم کجاست؟ و در چه شهرهایی تولید می شود تا بر سر سفره ما بنشیند؟

طارم نام محله ای در زنجان می باشد. خاستگاه اولیه برنج طارم در این شهر بوده است. برای اولین بار در منطقه طارم زنجان کشت و برداشت شده است. به همین علت به آن برنج طارم گفته می شود.

اما این برنج علاوه بر اینکه در روستای درام از توابع شهرستان طارم زنجان کشت می شود. در شهرهای دیگری از کشور مانند مازندران، گیلان، فریدونکنار و گلستان کشت می شود و با دارا بودن سطح زیر کشت وسیع، علاوه بر تامین بازار داخلی به کشورهای مختلف دیگری نیز صادر می شود.

همانطور که گفته شد برنج دارای انواع مختلفی می باشد که از انواع معروف و محبوب آن می توان به برنج طارم هاشمی، برنج طارم فجر، برنج طارم دم سیاه، عطری، صدری، سنگی، محلی و… اشاره کرد.

از ویژگی های بارز برنج طارم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. برنجی تقریبا دانه بلند می باشد و از عطر خاصی برخوردار است.
  2. رنگ آن سفید متمایل به کرم می باشد.
  3. در زمان پخت ری کشیده و دانه های قد می کشند.
  4. در زمان تولید و کشت از کودهای شیمیایی به مقدار کم استفاده می شود.

 

مناطق زیر کشت برنج طارم کجاست؟

فروشندگان داخلی برنج طارم اعلا

در داخل کشور فروشندگان زیادی وجود دارد که به فروش انواع مختلف برنج ایرانی از جمله برنج طارم هاشمی می پردازند. با شناخت تمام ویژگی های برنج ایرانی، آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

برای آشنایی بیشتر با فروشندگان داخلی برنج طارم اعلا کافیست سرچ کوتاهی در گوگل داشته باشید و با این فروشندگان و راه های ارتباطی با آنها آشنا شوید. همچنین خرید عمده برنج طارم را به راحتی ثبت کنید.

 

 

فروشندگان داخلی برنج طارم اعلا

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *