فروش برنج هاشمی صادراتی گیلان

فروش برنج هاشمی صادراتی گیلان


فروش برنج هاشمی صادراتی گیلان،یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مراکز عرضه‌ی برنج در شمال کشور است. برنج هاشمی گیلان برنجی صادراتی است. به خاط عطر و طعم بی نظیر و رنگ سفید و دانه بلندی مناسب برای مجالس شما بوده است. و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. این برنج مرغوب کاملا ارگانیک بوده و هیچ گونه شکستگی یا کرم خوردگی در آن دیده نمی شود. این نوع برنج به گونه است که در صورت گرم کردن باز هم برای چند بار می شود آن را استفاده کرد.

 

فروش برنج هاشمی صادراتی گیلان

مشخصات برنج هاشمی گیلان

 

  1. برنج هاشمی برنجی کامل و بدور از شکستگی است.
  2. رنگ این برنج سفید است.
  3. این نوع برنج عطر و بویی بی نظیر دارد.
  4. برنج هاشمی بعد از پخت به خوبی قد می کشد.

برنج هاشمی در هر خاکی رشد نمی کند و نیازمند یک خاک مساعد و پربار است‌. این نوع برنج نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارد. هر کس که برای یک بار از این برنج خورده باشد طعم آن را هیچ گاه فراموش نمی کند. زیرا این نوع برنج دارای عطر و بوی بی‌نظیر است. هنگام پخت بوی آن نه تنها فضای خانه بلکه تمام کوچه را پر می کند. در برابر برنج های که نه طعمی دارند و نه عطری این برنج واقعا عالی است.

برنج هاشمی را می توان در مراسم و مهمانی ها و پذیرایی ها استفاده کردد. این نوع برنج به خوبی قد می‌کشد و بعد از چند بار گرم کردن نیز می توان از آن استفاده نمود. فروش برنج هاشمی در تمامی مراکز فروش در سطح کشور صورت می گیرد که مشتریان با مراجعه به آن می توانند خرید خود را انجام دهند و با پخت ان عطر و طعم آن لذت ببرند.

 

مشخصات برنج هاشمی گیلان

قیمت برنج هاشمی گیلان

برنج هاشمی بهترین و معروف ترین برنج کشور است که جایگاهی ویژه در بین برنج های دیگر در کشور دارد. وقتی صحبت از برنج می شود، در کنار ناخودآگاه قیمت آن را نیز جویا می‌شویم. اما قیمت برنج هاشمی به عنوان بهترین و مرغوبترین برنج درجه یک کشور که فروش فوق‌العاده بالایی دارد. صادرات زیادی را به کشورهای دیگر داشته و از این راه درآمد خوبی برای کشور ما داشته است.

قیمت این برنج بر اساس مراحل فراوری شده که مرحله به مرحله صورت می‌گیرد. در هزینه‌ای که برای جمع آوری برنج صورت می گیرد و بسته بندی و بازاریابی و هزینه مالیات و سودی که باید تولید کننده داشته باشد همه و همه قیمت تعیین کننده برنج خواهد بود. این مرکز با دارا بودن برترین برند محصولات خود را با قیمتی منصفانه به مشتریان عرضه می کند.

 

قیمت برنج هاشمی گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *