برنج طارم در جنوب کشور

برنج طارم در جنوب کشور


 

مرکز تولید برنج طارم در جنوب کشور نیز قرار دارد. همه ما می دانیم که انواع برنج طارم در همه جا کشت می شود. همچنین برنج طارم درجنوب کشور هم تولید می شود.
بعد از استان های گیلان و مازندران سومین استانی که در آن کشت برنج طارم صورت می گیرد استان خوزستان است.

.

مرکز تولید برنج طارم در جنوب کشور

راهکارهای قد کشیدن برنج

  1. همه ما برای برای قد کشیدن برنج راهکارهایی داریم. ابتدا برنج را با آب ولرم می‌شوییم. سپس  برنج شسته را درون ظرفی دو برابر مقدار برنج ریخته و روی آن آب ولرم و نمک می ریزیم تا خوب خیس بخورد.
    بعداز اینکه برنج خوب خیس خوردآن را درون قابلمه آب در حال جوش که دوبرابر برنج می باشد می ریزیم. به شعله گاز نیز باید توجه داشت موقعی که برنج قل قل می کرد یک لیوان اب سرد به آن اضافه می کنیم. تاشوک به برنج واردشود واین بخاطر این است که برنج بیشتر کشیده شود.
  2. بعداز ان برنج اگر نرم شده بود ابکشی می کنیم. فقط آب سرد روی برنج نریزید سپس مقداری آب وروغن درون قابلمه ریخته وبرنج ابکش شده را درون ان می ریزیم با کفگیر روی برنج سوراخ ایجاد می کنیم تا بخار بالا بیاد وبرنج زودتر بخار کند
  3. بعد شعله را کم میکنیم تا برنج خوب قد بکشد.
    به امید اینکه از این راهکا خوشتون بیاد و در پخت برنج از اون استفاده کنید.

برنج طارم  نسبت به برنج های دیگر قدکوتاه است. اما دارای عطر و طعم خاصی می باشد. قیمت مناسب این برنج باعث شده هر قشر ایرانی از آن خریداری کند.
حتی اکثراً به صورت عمده خریداری می کنند. لازم به ذکر است که برنج طارم در جنوب کشور نیز به اندازه کشت شمال مرغوب می باشد.

 

راهکارهای قد کشیدن برنج

 

خرید عمده برنج طارم جنوب

و یکی از شهرهای این استان به نام شوشتر نقش به سزایی در تولید برنج طارم مرغوب و باکیفیت دارد. این نوع برنج به علت کیفیت خوب با برنج های شمال رقابت می کند و از پر فروش ترین برنج های کشور می باشد.
برای خرید عمده برنج می توانید بدون هیچ واسطه ای برنج را از تولید کنندگان آن بطور مستقیم باقیمتی مناسب وعالی خریداری کنید . این نوع برنج چون مناسب همه اقشار می باشد لذا به صورت عمده به فروش می رسد.کافیه شما خریداران محترم وارد سایت ماشوید واز مابرنج طارم خریداری کنید .

همکاران ما همه روزه در هر ساعت از شبانه روز آمادگی پاسخ گویی به شما عزیزان به دوصورت حضوری و آنلاین هستند.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما اطلاعات لازم را جهت تهیه برنج‌ طارم کسب نمایید. ما در خدمتت شما عزیزان‌هستیم.

 

 

خرید عمده برنج طارم جنوب

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *