برنج هاشمی اعلا

قیمت انواع برنج هاشمی اعلا


قیمت انواع برنج هاشمی اعلا با توجه به نوع برنج هاشمی، کیفیت تولید، مزه، مکان و زمان تولید آن متفاوت است که در تمامی نقاط کشور و حتی جهان محبوبیت بالایی دارد. در مراکز فروش بسیاری، به صورت عمده، کیلویی و فله ای با قیمت مناسب به فروش می رسد.

قیمت انواع برنج هاشمی اعلا

برنج از سرطان جلوگیری می کند

برنج هاشمی محصول مختص ایرانی از برنج های خوش طعم و محصول مناطق شمالی کشور از جمله استان گیلان و گلستان می باشد. در انواع گوناگون و در شرایط آب و هوایی مساعد با ارقام بالا کشت می شود.

برنج شامل گروه بزرگی از ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها. فیبرها، پتاسیم، آهن، ویتامین A B E می باشد. باعث سلامتی بدن انسان ها می باشد. افزایش مقاومت آن ها در برابر بیماری های مختلف حتی بیماری های لاعلاج مانند انواع سرطان ها می شود. در بند های زیر شما را با این خاصیت بیشتر آشنا می کنیم:

برنج هاشمی دارای ویتامین های فراوانی مانند. پتاسیم، ویتامین ث و انواع آنتی اکسیدان ها است. باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری هایی نظیر سرطان پوست، سرطان کلیه و سرطان مثانه می شود. به دلیل وجود مقادیر غنی از نشاسته، فیبر و کربوهیدرات ها در پیشگیری از بیماری هایی مثل سرطان معده، سرطان کبد و سرطان روده موثر است.

برنج تازه و مرغوب انباشته شده از ویتامین B و ویتامین E است. در جلوگیری از سرطان پستان، تومور مغزی، سرطان گلو و سرطان ریه و غیره تاثیر گذار است. ویتامین A و آهن موجود در آن نیز برای مقابله با بیماری های خطرناک چون سرطان چشم و سرطان خون بسیار موثر است.

برنج از سرطان جلوگیری می کند

بهترین صادرکننده برنج هاشمی اعلا

بهترین صادر کننده برنج هاشمی درجه یک و اعلا اغلب در استان های شمالی و در برخی مناطق جنوبی کشور وجود دارد.انواع برنج هاشمی اعلا تازه و مرغوب را به میزان انبوه تولید می کنند. با قیمت های متنوع به تمامی نقاط جهان صادر می نمایند. صادرات برنج هاشمی به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.  روش مستقیم آن از طریق سایت های اینترنتی معتبر و بدون واسطه یا مستقیما از تولید کنندگان اصلی آن انجام می شود. فروش غیر مستقیم در تمامی بازارهای داخلی کشور از طریق واسطه های مختلف انجام می گیرد.

شما اگر به دنبال محصول خوش طعم و اعلا با ماندگاری طولانی مدت و قیمت ارزان تر هستید. بهتر است گونه های مختلف برنج هاشمی را انتخاب کنید. نسبت به خرید مستقیم و اینترنتی آن اقدام نمایید.

بهترین صادرکننده برنج هاشمی اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *