کارخانه برنج طارم محلی معطر شمال

کارخانه برنج طارم محلی معطر شمال


کارخانه‌های تولید برنج طارم محلی معطر شمال متعددی در کشورمان در حال تولید این محصول با ارزش هستند.این محصول از بهترین برنج‌های ایران است‌‌‌‌. دارای عطر، طعم و پخت فوق العاده می‌باشد. از گذشته‌های دور در مناطق شمالی ایران و بخصوص در فریدونکنار کشت می‌شود. کیفیت برنج طارم محلی فریدونکنار از خصوصیات بسیار بهتری نسبت به سایر مناطق شمالی برخوردار است.

کارخانه برنج طارم محلی معطر شمال

 

علت کاشت برنج در شمال

طارم محلی معطر شمال محبوب‌ترین نوع برنج ایرانی در بین مصرف کنندگان داخلی می‌باشد. کیفیت پخت عالی و عطر و طعم دلنشین این محصول و افزایش قد و حجم برنج طارم، وجه تمایز آن در مقایسه با دیگر برنج های ایرانی موجود در بازار است.

بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی، رطوبت کافی و خاک حاصل خیز فریدونکنار، با کیفیت ترین برنج طارم نیز در این شهر کشت و تولید می گردد.

متاسفانه سودجویان فعال در عرصه پخش و فروش برنج در کشورمان، ضمن مخلوط نمودن برنج های دیگر با خصوصیات مشابه صرفا ظاهری با برنج طارم، از اطمینان و همچنین عدم آگاهی کافی خریداران استفاده نموده اند. با قیمت‌های بالا به فروش برنج بی‌کیفیت مبادرت می‌ورزند.

نحوه تشخیص طارم محلی

برای نحوه تشخیص برنج طارم معطر تازه از دیگر انواع می‌توان به روش‌های مختلفی اقدام کرد. در این مطلب به اختصار به آنها می‌پردازیم :

  •  پختن نمونه کمی از برنج قبل از خرید عمده بهترین روش برای تشخیص برنج طارم از دیگر برنج های مشابه است. برنج طارم خالص بعد از پخت نیز تا یک روز خوش خوراک و نرم می مانند. برنج های دیگر سفت می‌شوند.
  •  اگر دانه‌های خام برنج طارم را زیر دندان هایتان خرد و آسیاب کنید، عطر و بوی فوق العاده ای دارد. با مزه کردن کمتر برنجی این عطر را در دهانتان تجربه می‌کنید
  •  از نظر ظاهری برنج طارم کاملا یکدست و استخوانی شکل و یکرنگ بوده است. برنج‌های مشابه و هم رنگ طارم مانند برنج شیرودی، نازک تر و بلندتر از برنج طارم فریدونکنار خالص بوده اند. البته در انتهای دانه های برنج نیز رنگ سفیدی دارند.
  •  تفاوت برنج تازه با برنجی که حداقل یکسال از برداشت آن گذشته باشد نیز به کیفیت پخت آنها مربوط می‌شود. برنج تازه بدلیل دارا بودن رطوبت از رشد قدی کمتری نسبت به برنج کهنه برخوردار است.

 

نحوه تشخیص برنج طارم معطر تازه

نمایندگی پخش برنج طارم فریدونکنار

چندین نمایندگی پخش برنج طارم محلی معطر فریدونکنار در شهرهای مختلف کشورمان در حال فعالیت و عرضه و فروش این محصول پرطرفدار و با ارزش هستند. علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی کشور، به صادرات آن به دیگر کشورهای جهان نیز اقدام می‌کنند. برای تهیه و خرید برنج طارم محلی اصل می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید. همچنین بصورت حضوری و یا سفارشی به خرید این محصول از طریق سایت‌های معتبر فعال در این زمینه بپردازید.

 

نمایندگی پخش برنج طارم محلی معطر فریدونکنار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *