برنج فجر بابل

برنج فجر بابل


قیمت برنج سرگل ناب فجر بابل به مواردی چون نوع بسته بندی محصول و کیفیت آن، وارداتی و صادراتی بودن کالا، برند تولیدی و شرایط بازار بستگی دارد. محصول را به روش های استاندارد و تکنولوژی های برتر به صورت کاملا مورد تایید و سالم تولید می کنند.

به دلیل کیفیت ممتاز و عملکرد بی نظیر مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و سراسر دنیا دارد، این مرکز محصول را به صورت مستقیم با قیمت ارزان و استثنایی در بسته بندی های تجاری و استاندارد عرضه می کند.

برای استعلام قیمت برنج فجر گیلان کلیک کنید.

قیمت برنج فجر بابل

برنج فجر یک برنج اصلاح شده

برنج فجر یک برنج اصلاح شده است که برای سلامتی بسیار مفید و موثر است. هیچگونه مضراتی ندارد. این برنج ظاهری شبیه خنجر دارد و سر دانه به سمت انتها سوزنی و باریک می‌شود.
دانه آن به رنگ های روغنی و سفید مایل به کرمی و مناسب بوده و پس از پخت بلندتر می‌شود.  این محصول بسیار با ارزش و منحصر به فرد است. به دلیل مزیت های برتر صادراتی به شمار می رود.

این برنج بسیار محبوب و پرطرفدار است. زیرا طعمی عالی و بی نظیر دارد. عطر و بوی آن فوق العاده خوشبو و دل انگیز است، پس از پخت بسیار نرم و خوش حالت می‌شود.  می‌توان با استفاده از آن انواع پلو و غذاهای مختلف را با پختی عالی تهیه کرد. فجر خوش پخت ترین برنج ایرانی است. لذا توسط رستوران ها به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. به روش های آبکش و کته ای و روش های سریع رستورانی قابل طبخ است.

برای کاشت این برنج بهترین شرایط مساعد محیطی و دمای مناسب و خاک حاصلخیز را به کار می‌برند. بنابراین برنج تولیدی غنی از عناصر معدنی و انواع ویتامین است، سالانه مقدار فراوانی از این برنج به بازار دیگر کشورها صادر می‌شود، محصول بسیار با ارزش و تجاری به شمار می رود.

 

 

برنج فجر یک برنج اصلاح شده

مرکز تولید برنج فجر بابل

مرکز تولید برنج فجر بابل محصول را به روش های استاندارد و ارگانیک تولید می کند. این محصول در بهترین شرایط تولید شده و از دستگاه های پیشرفته بوجاری برای تولید برنج بهره می برند.
کاشت و برداشت آن به روش های مکانیزه صورت می گیرد. هیچ گونه آفت کش و سمی برای تولید برنج به کار نمی رود.  بنابراین سرشار از ویتامین و املاح معدنی بوده و ارزش غذایی فوق العاده ای دارد. خریداران زیادی در داخل کشور و سراسر جهان دارد و علاوه بر تامین نیازهای داخلی به بازارهای جهانی نیز صادر می شود.

این برنج بسیار ممتاز و اعلا می باشد و بسته‌ بندی تجاری دارد. به دلیل کیفیت عالی برنج صادراتی بوده و به بازارهای داخل و خارج از کشور ارسال می‌ شود. خرید انواع برنج ندا از طریق مراکز فروش آنلاین و اینترنتی به صورت تضمینی امکان پذیر می باشد. همچنین قیمت برنج فجر بابل نیز در سایت موجود است.

 

 

مرکز تولید برنج فجر بابل

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *