برنج ایرانی دانه بلند

نرخ روز برنج ایرانی


نرخ روز برنج ایرانی دانه بلند بر اساس رقم برنج، میزان عرضه و نحوه فروش و همچنین استقبال خریداران متغیر است. برنج های دانه بلند علاوه بر آن که در زمان پخت قد می کشند عطر و طعم خوبی هم دارند.

در بازار می توانید ارقام مختلف این برنج را هم به صورت عمده و هم جزئی خریداری کنید. خرید در تناژ بالا قیمت ها را کاهش می دهد. از این رو تامین کنندگان عمده از سراسر کشور می کوشند، با سفارش عمده، هزینه کمتری بپردازند.

نرخ روز برنج ایرانی دانه بلند

معرفی کامل برنج ایرانی دانه بلند

برنج به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از سفرهای ایرانی می باشد. در ایران ارقام مختلفی از برنج کشت می شود که هر یک دارای بافت، طعم و خواص خاص خود هستند. یکی از انواع پرفروش و پرطرفدار برنج ایرانی از نوع دانه بلند است.
دانه های آن طولی حداقل بین ۳ تا ۴ برابر عرض خود دارند. این نوع برنج ها حاصل تحقیقات چندین ساله محققان بر روی ارقام مختلف برنج ایرانی است. تغییرات ژنتیکی بر روی آنها جهت بلندتر شدن قد آن در زمان پخت صورت گرفته است.

برنج های ایرانی دانه بلند بیشتر در استان گیلان و شهرستان های آمل و فریدونکنار کشت می شود. عطر و طعم این برنج به مانند دیگر ارقام محلی مانند هاشمی یا صدری و دم سیاه نیست. بوی کمتری در زمان پخت از آن به مشام می رسد.
رنگ دانه ها بیشتر سفید رنگ و در برخی مواقع اندکی کدر هستند. طول دانه ها قبل از پخت متوسط اما در حسن پخت و پس از آن بلندتر می شود.

بذرپاشی این برنج در فصل بهار و نیمه فروردین ماه شروع و نشاکاری آن در دهه سوم اردیبهشت انجام می شود. از مزایای خوب برنج های دانه بلند می توان به زودرس بودن آن اشاره نمود.

معرفی کامل برنج ایرانی دانه بلند

تولید عمده برنج ایرانی دانه بلند

تولید عمده برنج ایرانی دانه بلند در سال های اخیر و با رشد روز افزون جمعیت و نیاز به تامین به موقع نیاز خانوارها، افزایش چشمگیری داشته است. این نوع برنج با اصلاح ژنتیکی که بر روی آن صورت گرفته، در برابر آفات و بیماری ها مقاومتر از دیگر ارقام برنج بوده است.
بیشتر در مناطق شمالی کشور کشت می شود. کشاورزان ایرانی توانسته اند با تولید این محصول، نیاز بازار داخلی را به خوبی تامین و مازاد تولید خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند.

تولید عمده و عرضه مستقیم آن به بازار سبب گردیده تا محصول مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برسد. این موضوع سبب کاهش یافتن قیمت تمام شده برای مشتری و رضایتمندی او گردیده است. اگر قصد خرید برنج دانه بلند دارید و می خواهید هم در وقت و هم هزینه های خود بیشتر صرفه جویی کنید، می توانید به سایت ما جهت سفارش این محصول اقدام کنید. نرخ روز برنج ایرانی دانه بلند در سایت موجود است.

تولید عمده برنج ایرانی دانه بلند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *