برنج هاشمی اعلا

برنج هاشمی اعلا آستانه اشرفیه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع برنج‌های کشت شده در استان گیلان است که بعد از برنج صدرا از قد بلندترین و باکیفیت ترین ارقام برنج شمال محسوب می‌شود.
جهت تهیه این برنج اعلا ایرانی با کیفیت تضمین شده و قیمت منصفانه می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مرکز فروش این محصول، اقدام بفرمایید.

مرکز فروش برنج هاشمی اعلا آستانه اشرفیه

چرا برنج آستانه اشرفیه معروف است؟

اما در خصوص پاسخ به پرسش مطرح شده که چرا برنج آستانه اشرفیه از معروفیت بالایی در بین ارقام برنج شمال برخوردار می‌باشد. در ادامه مطلب درباره آن توضیح خواهیم داد.

در ابتدا باید گفت که کیفیت برنج ایرانی در هر رقم و واریته‌ای که باشد به طور مستقیم به محل کشت محصول، میزان رسیدگی کشاورز، استفاده یا عدم استفاده از کود و سموم کشاورزی در پروسه تولید محصول و کیفیت اولیه خود بذر بستگی دارد.

آستان اشرفیه یکی از محل‌های باصفای استان گیلان است. که عمده مشاغل افراد این منطقه کشاورزی به خصوص کشت محصول برنج می‌باشد.

آستان اشرفیه به دلیل نزدیک بودن به رود سفیدرود، خاک حاصلخیز فراوان و آب و هوای عالی دارای بهترین شالیزارهای کشت برنج در شمال کشور می باشد.

از مهمترین دلایل معروفیت برنج هاشمی اعلا آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پخت عالی درجه یکی دارند.
  2. قد بلندی داشته و در هنگام پخت خوب ری می‌کنند.
  3. طعم و مزه فوق العاده ای دارند.
  4. دانه ها از یکدستی بالایی برخوردار می‌باشند.
  5. کاملا سالم و ارگانیک تولید می‌شوند.
  6. سبک و زودهضم هستند.

با توجه به مواردی که ذکر شد برنج هاشمی اعلا یکی از عالی ترین نوع برنج‌ها جهت پخت غذاهای مجلسی به شمار می‌روند.

چرا برنج آستانه اشرفیه معروف است؟

خرید عمده برنج هاشمی اعلا آستانه اشرفیه

قیمت خرید عمده برنج طارم هاشمی در مقایسه با قیمت خرید این محصول، از محاسن بیشتری برخوردار می‌باشد. از مهمترین آنها می‌توان به صرفه جویی در هزینه خرید اشاره نمود.
قیمت خرید برنج هاشمی اعلا به طور مستقیم به میزان کیفیت و روش خرید و سفارش محصول بستگی دارد. با توجه به اینکه کیفیت برنج معمولا پس از پخت آن کاملا معلوم می شود.
قبل از خرید برنج جهت اطمینان از کیفیت محصول می‌توانید مقداری کمی از این محصول را سفارش دهید. پس از تست و پخت برنج در صورت رضایت محصول را بصورت عمده سفارش دهید.
همچنین جهت اطمینان بیشتر از کیفیت و قیمت های ارائه شده حتما از مراکز معتبر و مورد تایید که محصول را با ضمانت اصالت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت ارائه می دهند، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید عمده برنج طارم هاشمی آستانه اشرفیه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *