برنج طارم اعلا

مرکز صادرات برنج طارم اعلا، اگر قصد خرید خوشپخت ترین و خوشمزه ترین برنج ایرانی را دارید ما به شما برنج طارم اعلاء را پیشنهاد می دهیم. چون که این برنج، برنج تازه، خوشپخت، مرغوب، خوش طعم و با کیفیت می باشد. همچنین دارای خواص بی نظیری برای سلامت بدن است. برای پذیرایی از مهمان نیز عالی است.

 

 مرکز صادرات برنج طارم اعلا

چه برنجی برای لاغری مناسب است؟

خواص فراوان برنج ایرانی باعث شده مصرف کننده زیادی داشته باشد. به علاوه باعث درآمد زایی و رونق اقتصادی کشور می شود.

برنج ایرانی از بهترین شالیزارهای کشور برداشت می شوند. همچنین پس از کنترل کیفیت وارد چرخه بسته بندی می شوند. همچنین در وزن های مختلف در بازار فروش عرضه می شود.

از ویژگی های برنج طارم می توان دانه های بلند، عطر و طعم خاص، رنگ سفید متمایل به کرم و ری کشیدن و خوش عطر بودن در هنگام پخت را نام برد.

هر چه برنج یک دست و یک رنگ تر باشد با کیفیت تر است. برنج گلستان از بهترین نوع برنج های ایرانی است. طرفداران خاص خود را نیز دارد.

برنج سفید دارای قند بالایی نسبت به برنج سیاه است. این محصول برای کسانی که دیابت نوع ۲ دارند برنج سیاه مفید است. بهترین نوع برنج برای لاغری برنج سیاه است. چون باعث چربی سوزی بدن می شود. در نتیجه روند ذخیره چربی را کاهش می دهد. همچنین باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

هنگام کشت برنج طارم اعلا از کمترین کودشیمیایی استفاده می شود. این مزیت برنج ایرانی است و برای سلامتی بدن مفید است.

برنج طارم اعلا دارای پروتئین است. سلامت پوست و مو را  نیز تامین می کند. این محصول دارای چربی کم که ضد کلسترول است. در نتیجه باعث سلامت قلب و عروق می شود.

به علاوه برای سلامت روده ها و بهبود اختلالات گوارشی مفید است. برنج هاشمی سوء تغذیه را کاهش می دهد. این محصول باعث کاهش فشار خون میشود. اسهال خونی را نیز درمان میکند. برنج هاشمی دارای ویتامین های گروه ب ،نشاسته، سدیم است و به درمان فشار خون کمک می کند.

 چه برنجی برای لاغری مناسب است؟

بررسی بازار داخلی برنج طارم اعلا

در کشور ما فروشندگان زیادی وجود دارند که به صادرات برنج طارم اعلا مشغول می باشند. عوامل زیادی بر قیمت برنج ایرانی موثرند. از آنها می توان تورم، هزینه حمل و نقل، دستمزد کارگران را نام برد.

دانه بلند، عطر خاص، مرغوبیت، خوش پخت، طعم بی نظیر و قیمت مناسب برنج طارم و برنج هاشمی در مقایسه با سایر برنج های ساخت ایران آن را پر فروش کرده و مشتریان و طرفداران زیادی را در داخل و حتی در خارج دارد. این برنج در داخل کشور فروش خوبی دارد و باعث ایجاد اشتغال برای جوانان شده و نرخ بیکاری را کاهش داده است.

 بررسی بازار داخلی برنج طارم اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *