مرجع خرید برنج فجر سوزنی ایرانی

مرجع خرید برنج فجر سوزنی ایرانی


مرجع خرید برنج فجر سوزنی ایرانی محصولاتی مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار خریداران و مصرف کننده این برنج قرار می دهد. برنج فجر ایرانی کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد. توانسته جایگاه ویژه ای را در میان انواع برنج های موجود در بازار به خود اختصاص دهد. همچنین رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید. با توجه به افزایش نیاز بازار به این کالا افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه فروش این محصول آغاز کرده اند. پاسخگوی نیاز مشتریان و خریداران بوده اند.

 

مرجع خرید برنج فجر سوزنی ایرانی

اطلاعات فنی انواع برنج فجر

برنج فجر سوزنی ایرانی دارای ظاهری به شکل خنجر می باشد. رنگ این نوع برنج سفید مایل به کرم بوده است. طول دانه خام آن ۸ میلیمتر و پس از پخت کردن طول آن به ۱۰ میلی متر می رسد.

این نوع برنج که جزء خوشپخت ترین برنج های ایرانی میباشد. از طعم و مزه لذیذ ای برخوردار بوده است. این برنج بیشتر مورد استفاده رستوران ها است. به این دلیل که دارای عطر و طعم بسیار مناسب در حین پخت و پس از پخت می باشند‌.

شما می‌توانید برنج فجر ایرانی را به دو روش کته و آبکش طبخ کنید. همچنین از طعم لذیذ آن نیز لذت ببرید. طبع این نوع برنج سرد بوده است. اگر شما دارای طبع سردی هستید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

شما می توانید در هنگام خرید کالا اطلاعات لازم را درباره ویژگی ها و خصوصیات های این محصول داشته باشید. پشتیبانی فروش و مشاوران خرید  ا این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید پس از مقایسه محصولات اقدام به خرید کالا کنید‌.

 

اطلاعات فنی انواع برنج فجر

فروش عمده برنج فجر ایرانی

فروش برنج فجر ایرانی به صورت عمده و در تناژ بالا هم برای مشتریان خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی به شمار می رود. فروشندگان می ‌توانند سود نسبتا خوبی را از فروش عمده کالا کسب کنند. به همین دلیل است که بیشتر افراد در بازار تمایل به خرید و فروش محصولات به صورت عمده دارند.

اگر قصد خرید این محصول را به صورت عمده و کلی دارید بهتر است به صورت مستقیم به تولید کنندگان مراجعه نمایید. با حذف دلال ها و واسطه ها که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می ‌شوند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

قیمت این محصول به صورت سالیانه توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالا تخصص و تجربه کافی را دارند تعیین و تصویب شده است. هیچ فروشنده ای حق فروش این محصول را بالاتر از قیمت مصوب ندارد. البته باید دقت و توجه داشته باشید که نظارت‌ هایی بر روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته که اجازه تخلف و گرانفروشی را به فروشندگان نمی‌ دهد.

 

فروش عمده برنج فجر ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *