مراکز عرضه برنج هاشمی کشت‌دوم

برنج هاشمی کشت‌دوم


مراکز عرضه برنج هاشمی کشت‌دوم به صورت مستقیم فعالیت خود را انجام می‌دهند . این کار سبب شده قیمت آن مقرون به صرفه تر باشد.  با ایجاد ارتباط با این مرکز عرضه می توانید بدون واسطه برنج هاشمی کشت دوم را از زمین های کشاورزی شمالی ایران خریداری کنید.

برنج هاشمی یکی از بهترین برنج های تولید شده در منطقه آسیا می باشد. این محصول نسبت به تمامی برنج های تولید شده از جمله هندی و پاکستانی کیفیت بسیار بالاتری دارد. لذا صادرات آن به کشورهای مختلف صورت می‌گیرد.

مراکز عرضه برنج هاشمی کشت دوم

طرز تهیه برنج آبکش مجلسی

اکثر غذاهای ایرانی با استفاده از برنج قابل مصرف می باشد. این محصول پای ثابت سفره های ایرانی می باشد. برنج هاشمی مجلسی که از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره، مهمانی ها و همچنین رستوران ها می باشد. که در اکثر شهرهای کشور برای جذب مشتریان بیشتر در رستوران ها و آشپزخانه ها از برنج هاشمی مجلسی استفاده می‌ شود. طرز تهیه و روش پخت این برنج اهمیت بسیار زیادی بر طعم غذا دارد.

برای تهیه برنج آبکش برای ۴ نفر ، ابتدا ۴ پیمانه از برنج را در ظرفی جداگانه شستشو داده و به مدت ۲ ساعت درون آب قرار می دهیم. این کار سبب لطیف شدن بافت برنج می شود. همچنین باعث پخت سریع و قد کشیدن دانه‌های برنج نیز می‌شود. بهتر است یک قاشق چای خوری نمک را به آن اضافه نمایید تا باعث خوش طعم شدن برنج شود.

مقدار ۲لیتر آب را داخل قابلمه بریزید و بر روی شعله حرارت قرار دهید. می توانید از مقداری نمک و همچنین مقداری روغن نیز استفاده کنید. که از ایجاد چسبندگی دانه های برنج جلوگیری بشود.
پس از جوش آمدن آب درون قابلمه، برنج از قبل خیسانده شده را به آن اضافه نمایید برنج های مجلسی هاشمی پس از گذشت ۵ الی ۸ دقیقه جوشاندن آماده آبکشی می شود.

پس از آبکش نمودن برنج ،مقداری روغن و نمک ته قابلمه بریزید. می توانید از نان و همچنین سیب زمینی بسته به سلیقه خود برای ته دیگ استفاده کنید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه برنج آماده مصرف می باشد.

 

طرز تهیه برنج آبکش مجلسی

آشنایی با فروشندگان برنج هاشمی کشت دوم

برای آشنایی با فروشندگان برنج هاشمی اعلا کشت دوم می توانید به آسانی با استفاده از گوشی تلفن همراه خود در اینترنت جستجو داشته باشید. قیمت‌ها و همچنین محصولات را مقایسه نمایید.
قطعاً پس از جستجوی اندک متوجه خواهید شد که این مجموعه قیمت‌های برنج را نسبت به تمامی فروشندگان موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر ارائه می کند.

برنج های تولید شده در این مجموعه با کیفیت بسیار عالی می باشد. و با یکبار مصرف این محصول شاهد طعم عالی و بی نظیر برنج هاشمی خواهید بود.  همچنین قیمت برنج هاشمی کشت‌دوم نسبت به برنج کشت اول بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
تمامی فروشگاه‌ها در سراسر کشور می‌توانند برنج هاشمی کشت دوم را به صورت عمده در بسته‌بندی‌های۱۰ کیلویی ، ۵۰ کیلویی و ۱۰۰ کیلویی به صورت مستقیم از زمین های کشاورزی شمال خریداری نمایند.

 

آشنایی با فروشندگان برنج هاشمی کشت دوم

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *