فروش برنج رستورانی

فروش برنج رستورانی


 

قیمت فروش برنج رستورانی خیلی مناسب می‌باشد.  فروش برنج رستورانی در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در ایران جزء اولین و بزرگ ترین شرکت های تجاری می باشد. ما همواره تلاش کرده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم و با قیمت ارزان تر از دیگر شرکت ها این محصول را برای رستوران ها و مصارف خانواده ها در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

شرکت ما در زمینه تولید برنج رستورانی درجه ۱ توانسته تا با فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

 

 

قیمت فروش برنج رستورانی

افزایش وزن به کمک برنج

یک فنجان برنج مرغوب حاوی حدود۳۰۰ کیلو کالری پروتیین می باشد.  همچنین سرشار از کربوهیدرات ها می باشد که به افزایش وزن فرد سرعت می بخشد. بسیاری از مردم به راحتی می توانند برنج را در وعده های غذایی حاوی پروتئین و سبزیجات قرار دهند تا سریع تر چاق شوند.

برنج یک منبع کربوهیدرات مناسب و کم هزینه است که به شما در افزایش وزن کمک می کند. (۱۵۵ گرم) برنج سفید پخته شده ۳۰۰ کالری و ۴۴ گرم کربوهیدراتدارد.  همچنین چربی بسیار کمی را تأمین می کند. به این صورت که شما به راحتی با مصرف ۱۵۵ گرم برنج توانسته اید مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتین را دریافت کنید

یکی دیگر از روشهای رایج افزایش وزن با برنج این است.  یک قابلمه بزرگ برنج تهیه کنید وآن را در یخچال قرار دهید. سپس آن را با پروتئین های مختلف و چربی های سالم برای وعده های غذایی مختلف در طول هفته ترکیب کنید.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش وزن مصرف کردن برنج با مواد پروتئینی می باشد.  ما می توانیم مواد پروتین دار را مانند سیب زمینی گوشت سویا و… به برنج خود اضاف کنیم و در طول روز مصرف کنیم.

 

افزایش وزن به کمک برنج

 

عرضه مستقیم برنج رستورانی

برنج یکی ازبهترین غلات موجود در جهان می باشد. برنج بیشترین مصرف را در بین مردم ایران دارد. با توجه به اینکه برنج کالری بسیار بالایی دارد جزء بهترین مواد غذایی برای انسان به حساب می اید.
بیش از ۳۵۰ کالری مورد نیاز مصرفی انسان را در طول شبانه روز تامین می کند.
شرکت ما این محصول را به صورت عمده و تک بدون واسطه به تمامی نقاط کشور پخش می کند. با توجه به کیفیت بالای برنج استخوانی همواره محصول ما مورد توجه خریداران مختلف قرار گرفته است. شرکت ما  بهترین برنج رستوارنی موجود در کشور را با بالاترین کیفیت از مزارع مرغوب ایران جمع آوری کرده است. و در اختیار شما عزیزان بگذارد.

شما مشتریان می توانید برای خرید بدون واسطه برنج رستوارنی درجه یک همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

عرضه مستقیم برنج رستورانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *