برنج ایرانی معطر

قیمت روز برنج ایرانی معطر اعلا، برنج ایرانی معطر به دلیل عطر و طعم بی نظیر و کیفیت مرغوب خود محبوبیت فراوانی در بین مردم پیدا کرده است. همچنین امروزه با افزایش تقاضای آن در بازار، فروش بسیار بالایی نیز در داخل و خارج کشور پیدا کرده است. برنج جزو رایج ترین غذاهای ایرانی می باشد. در نتیجه سرانه مصرف آن در بین خانوارها به شدت بالا رفته است.

 

 قیمت روز برنج ایرانی معطر اعلا

طرز پخت این محصول مرغوب

لازم است طرز پخت برنج ایرانی معطر درجه یک را برای شما بیان کنیم.

طرز پخت برنج های ایرانی اصلا دشوار نیست. به راحتی و با کمی دقت می توانید بهترین نوع آن را پخته و آماده مصرف نمایید.

برای درست کردن برنج ایرانی آبکش شده ابتدا باید مقدار مورد نیازی از برنج را بشویید. سپس در یک ظرف ریخته و با آب و نمک زیاد مخلوط کنید. همچنین به مدت دو تا سه ساعت زمان بدهید تا کاملا خیسانده شود.

در همین حال قابلمه مناسب را حدودا تا نصف آن پر از آب کنید. سپس روی شعله بالا قرار دهید تا به جوش بیاید. بعد از این مرحله آب برنج خیسانده شده را ریخته و به قابلمه در حال جوش اضافه می کنیم. پس از آن بهتر است کمی روغن اضافه کنید. در نهایت شعله را کم کنید‌.

پس از چند دقیقه مرتب برنج را چک کنید. زمانی که مغز برنج کمی نرم شد، مقداری از آب آن را برای ریختن روی برنج نگه داشته و سپس برنج را آبکش کنید.

بعد از آن برنج آبکش شده را درون قابلمه خشک بریزید. همچنین مقدار آب برنج را که جدا کرده بودید، همراه با کمی روغن روی آن بریزید و بگزارید دم بکشد.

در روش کته هم معمولا آب، نمک، روغن را به مقدار مورد نیاز درون یک قابلمه قرار می دهند. سپس روی حرارت بالا گذاشته تا جوش بیاید.

مرحله دوم برنج را اضافه کرده و تا زمانی که آب برنج کم شود صبر می کنند. در این مرحله برنج را جمع کرده و به شکل قله در آورده و روی قابلمه دم کن گذاشته و زمان می دهند تا برنج کاملا آماده شود.

 طرز پخت این محصول مرغوب

توزیع برنج ایرانی معطر

با توجه به تقاضای بالای برنج ایرانی معطر در کشور تولیدکنندگان زیادی برای آن در شهرهای مختلف به وجود آمده است که برای بالا بردن فروش خود به توزیع محصولات با روش های مختلف می پردازند.

ما نیز در این سایت فروش به توزیع برنج ایرانی معطر با کیفیت و اصیل مشغول هستیم. همچنین آن را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی به نقاط مختلف کشور عرضه می کنیم.

خوشبختانه علاوه بر توزیع آن در داخل کشور مشتری های زیادی هم از کشور های خارجی جذب کرده و صادرات برنج ایرانی را افزایش داده ایم.

قیمت روز  برنج ایرانی معطر اعلا را می توانید به صورت اینترنتی مشاهده نمایید. به علاوه به راحتی با مقایسه قیمت های ما با نمونه های مشابه در بازار که با کمترین سود ارائه می شود، بهترین خرید را انجام دهید.

 توزیع برنج ایرانی معطر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *