برنج ایرانی شمالی

قیمت روز برنج ایرانی شمالی اصل، با توجه به نوع کیفیت آن قابل تعیین می باشد. برنج ایرانی شمالی اصل دارای انواع مختلفی می باشد. همچنین به طبع از دامنه قیمتی وسیعی نیز برخوردار است.  قیمت روز برنج ایرانی شمالی اصل

ویژگی انواع این محصول

از جمله ویژگی برنج شمالی این است که این برنج جزو برنج های قد بلند محسوب می شود. ساقه و خوشه ی این برنج از برنج های دیگر بلندتر می باشد. این موضوع به دلیل وجود شلتوک های فراوان در طول ساقه این برنج می باشد. این برنج لاغر تر و استخوانی تر می باشد. در هنگام طبخ نیز عطر فراوانی داشته و بسیار مطبوع می باشد.

به دلیل ساقه بلند این برنج قابلیت کشت در همه زمین ها را ندارد. به همین دلیل این برنج در زمین های رودسر به خوبی عمل می آید. به علاوه دارای طعم بسیار خوبی است. زمینی که این برنج در آن جا کشت می شود می بایست سرشار از مواد مغذی مورد نیاز این محصول باشد. در غیر این صورت ساقه این گیاه دچار خمیدگی می شود.

برنج ایرانی هاشمی رودسر دارای دو نوع سرد و گرم می باشد. نوع سرد این محصول دارای ساقه باریک تری نسبت به نوع گرم آن می باشد. منظور از سرد بودن طبع و مزاج محصول نیست بلکه منظور زمان برداشت آن می باشد. زیرا برنج ها در طب سنتی از انواع غذاهای سرد محسوب می شوند.

نوع سرد این برنج ده روز دیرتر از نوع گرم آن برداشت می شود. ولی این گونه بسیار بهتر بوده و خوش عطر تر می باشد. به دلیل کیفیت بالای این برنج موجب شده است که در شهرهای مختلف استان گیلان مانند رودسر کشت شده و از عطر و طعم ویژه ای برخوردار باشد.

 ویژگی انواع این محصول

خرید انواع برنج ایرانی شمالی ارزان

جهت خرید برنج ارزان شمال می بایست به صورت مستقیم به کشاورزان و کارخانه های فرآوری این محصول مراجعه نمود. زیرا با مراجعه مستقیم به این مراکز خریداران می توان اقدام به خرید محصولی با کیفیت و در عین حال با تخفیفات ویژه بکنند. البته دفاتر پخش برنج شمال در اقصی نقاط ایران یکی دیگر از راه های خرید انواع برنج شمالی با کیفیت و در عین حال ارزان می باشد.

وب سایت های اینترنتی این مراکز یکی دیگر از راه های خرید این محصول با تخفیفات ویژه می باشد. این پایگاه های اینترنتی از در دسترس ترین مراکز خرید برنج شمالی ارزان است..

جهت اطلاع از قیمت به روز برنج شمال می توان به صورت مستقیم به وب سایت های اینترنتی معتبر فروش و همچنین به دفاتر پخش و عرضه این محصول مراجعه نمود. در نهایت قیمت های به روز این برنج را استعلام نمود.

 

 خرید انواع برنج ایرانی شمالی ارزان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *