برنج ایرانی

قیمت خرید برنج ایرانی عمده، تولید برنج ایرانی از جمله محصولات کشاورزی مهم و با ارزش تولیدی در بعضی از استان های کشور می باشد. این محصول به دلیل ارگانیک و سالم بودن آن در بین مردم سراسر دنیا محبوبیت پیدا کرده است. برنج ایرانی عمده با کیفیت بالا و مقرون به صرفه توسط عرضه کنندگان آن به بازار فروش عرضه می گردد.

 قیمت خرید برنج ایرانی عمده

کیفیت ویژه این کالا

برنج جزو غلات تولیدی مهم می باشد. این حصول پس از نان بیشترین مصرف را در جیره غذایی ایرانیان دارد. سطح زیر کشت این محصول در ایران پراکنده می باشد. همچنین در استان های شمال و جنوب به وفور کاشت می شود.

برنج درجه یک ایرانی در بهترین شالیزار های لاهیجان و گیلان و رشت کشت و کار می شود. دلیل این امر خاک حاصل خیز و وجود آب فراوان در این منطقه می باشد.

از رقم های پرطرفدار این اقلام در مناطق شمال، می توان به  برنج طارم و هاشمی اشاره کرد. دلیل معروفیت این محصول خوش پخت و خوش ری بودن دانه های برنج می باشد. از این رو مناسب برای پخت در مهمانی و مجالس می باشد.

از انواع رقم برنج های جنوبی نیز می توان به برنج چمپا، دودی، نجفی، عنبربو و بسیاری دیگر اشاره کرد. این محصولات بسیار معطر و مقرون به صرفه می باشند.

برنج چمپا نوعی برنج سبوس دار می باشد. از این رو پر خاصیت و مفید برای بدن می باشد. برنج های جنوبی بیشتر دانه گرد می باشند. همچنین محبوبیت آن ها به خاطر عطر بی نظیرشان می باشد.

برنج های ناحیه گرمسیری کشور همانند استان خوزستان دیر تر از برنج های شمال برداشت می شوند. ولی به دلیل حجم کمتری که در مقایسه با برنج های شمال دارند، زود به پایان می رسند.

توصیه می شود برنج های ایرانی را در فصل برداشت آن ها خریداری کرد. زیرا برنج های ایرانی در فصل تابستان کمیاب شده و در نتیجه قیمت خرید این محصولات بالا می رود.

 کیفیت ویژه این کالا

خرید انواع برنج ایرانی عمده

برنج یکی از محصولات تجاری و استراتژیک می باشد. معیار ها و فاکتور های زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار می باشند. انواع برنج ایرانی با درصد خلوص بالا در بازار های کشور موجود می باشند. خرید برنج عمده در کیسه های کیلوگرمی و کاملا بهداشتی از طریق مراکز معتبر فروش آن امکان پذیر می باشد.

برنج های ارقام خارجی به دلیل تراریخته بودن خطرات زیادی برای بدن دارند. هم چنین بعضی از آنها حاوی سم سیانیک نیز می باشند. از این رو توصیه می شود یه جای ارقام بی کیفیت خارجی از جمله برنج های هند از برنج سالم ایرانی استفاده گردد.

 خرید انواع برنج ایرانی عمده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *