قیمت برنج فجر عمده بر اساس مواردی از قبیل میزان تولید سالانه، کیفیت محصول برداشت شده و میزان تقاضای مردم برای این محصول بستگی دارد. اما شما با خرید ارزان برنج از این مجموعه مطمئن هستید که محصولات با کیفیت را با قیمت درب کارخانه خریداری می کنید. خرید از این مرکز به صورت غیر حضوری است و سفارشات از طریق تماس تلفنی و اینترنت ثبت می شود. سفارشات از بهترین انواع برنج طارم تهیه و به آدرس مصرف کننده ارسال می شود.

برای استعلام قیمت برنج فجر گیلان کلیک کنید.

قیمت برنج فجر عمده

خصوصیات و ویژگی های برنج فجر

خصوصیات و ویژگی های برنج فجر برنج فجر دارای ویژگی های بارزی است که موجب شده نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داشته باشد و بسیاری از مردم هنگام خرید برنج، فقط این محصول را انتخاب کنند. از مهم ترین مشخصات برنج فجر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • برنج فجر عطری فوق العاده ای دارد که به راحتی می توان آن را استشمام کرد.
  • این محصول فاقد هرگونه افزودنی ها و نگهدارنده های شیمیایی بوده و کاملا ارگانیک و سالم است.
  • این برنج طی فرایندی کاملا بهداشتی تولید و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شود.
  • برنج فجر ماندگاری بالایی دارد و به شرط قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و نگهداری در دمای مناسب تا مدت های طولانی قابل استفاده خواهد بود.
  • این برنج دانه های سالم و یک اندازه دارد و دانه های شکسته داخل آن بسیار کم است.
  • این برنج مرغوب تا چندین ساعت پس از پخت نیز قابل استفاده بوده و کاملا نرم و خوش عطر باقی می ماند.
  • این برنج دانه های بسیار بلندی دارد و به طور کاملا خالص و بدون هیچ گونه آلودگی و سنگ ریزه می باشد.

شرکت پخش برنج فجر عمده

شرکت پخش برنج فجر عمده شرکت پخش برنج فجر عمده این محصول را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها به فروش می رساند، سفارش این محصول به صورت مستقیم به سبب مزایای عالی و فراوانی که دارد بسیار مورد توجه خریداران عمده می باشد و خریداران بسیاری در شهر های مختلف کشور بدون مراجعه حضوری محصولات مورد نیاز را از این طریق تهیه می کنند، سفارش آسان این محصول از طریق سایت ما برای خریداران عمده در شهر های مختلف کشور انجام پذیر است و محصولات سفارشی نیز در اسرع وقت برای مشتریان ارسال می گردد.

عرضه برنج ندا ممتاز با کیفیت عالی در بهترین بسته بندی های سالم و تجاری انجام می شود، این مرکز بهترین صادر کننده برنج است که محصول تازه، سالم و بهداشتی را به خریداران عرضه می کند، مرکزی معتبر و مطمئن است که بهترین برنج مرغوب را با قیمت های کم ارائه می کند، این محصول به دلیل کیفیت ممتاز صادراتی بوده و علاوه بر تامین نیازهای داخلی به سراسر دنیا نیز ارسال می شود.

امکان سفارش و خرید تضمینی محصول از نقاط مختلف کشور و بازارهای خارجی با قیمت های کم امکان پذیر می باشد، این مرکز رضایت مشتری را اولویت کار خود قرار داده و سعی دارد با ارائه مرغوب ترین برنج و ارائه قیمت های مناسب روز به روز بر تعداد مشتریان بیافزاید، از طریق مراکز فروش اینترنتی معتبر نیز خرید انبوه یا جزئی محصول ممتاز امکان پذیر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *