برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار

قیمت برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار


قیمت برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار پس از تکمیل فرایندهای تولید و بسته بندی آن توسط سازمان های مربوطه مشخص و تعیین می‌شود.
قیمت برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار دارد. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به: نوع برداشت آن اعم از صنعتی و سنتی، کیفیت و مرغوبیت، روش های بسته بندی، وزن و اندازه اشاره کرد. روش خرید آن به صورت فله ای یا بسته بندی شده به طور مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود.

 

قیمت برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار

منظور از برنج دم سیاه چیست؟

از انواع برنج های ایرانی مرغوب و طبیعی که در خانواده برنج های صدری قرار دارد، می‌توان به برنج دم سیاه استخوانی رنگ اشاره کرد. امروزه از محبوب ترین و خوش طعم ترین محصولات ایرانی شناخته شده است. علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به سایر کشور های خارجی نیز به صورت گسترده صادر می‌شود. امروزه کشت و تولید این نوع محصول به علت سختی فراوانی که برای رشد آن وجود دارد، کاهش یافته است.

 

رنگ آن سفید مایل به کرم است که به آن استخوانی نیز گفته می‌شود. طعم و مزه نسبتا خوب و مطلوب، عطر و رایحه فراوان، خوش پخت بودن از مهم‌ترین ویژگی آن می باشد. طول دانه برنج خام حدودا ۷,۵ میل و البته طول برنج پخته شده تقریبا ۱۵,۱۲ است. نرمی بسیار زیاد پس از پخت و شکل ظاهری عالی از جمله اصلی ترین خصوصیات این نوع برنج می‌باشد. این ویژگی ها باعث شده که مورد محبوبیت بسیاری از مشتریان خارجی و داخلی قرار بگیرد.

 

برنج های دم سیاه برای استفاده در انواع مهمانی های رسمی و بزرگ بسیار مناسب هستند. حتی می‌توان پس از پخت چندین بار آن را گرم و استفاده کرد.

 

منظور از برنج دم سیاه چیست؟

فروشنده برنج دم‌سیاه استخوانی ۱۰ کیلویی

در کشور ما فروشنده های بسیار زیادی در زمینه ی فروش انواع محصولات خوراکی و غیر خوراکی به فعالیت مشغول هستند. از فعال ترین و برترین این افراد می‌توان به فروشنده برنج دم سیاه استخوانی ۱۰ کیلویی اشاره کرد. این فروشنده ها اغلب محصولات خود را در بسته بندی های کیسه ای با وزن ۱۰ کیلو به فروش می‌رسانند. قیمت این نوع برنج ها بسیار مناسب و ارزان می‌باشد.

 

عرضه محصولی باکیفیت و ارگانیک در مدت زمان بسیار کم به مشتریان و رفع نیاز آن ها به این نوع برنج از اهداف و معیارهای اصلی و مهم این فروشنده ها به شمار می‌رود. در سال های اخیر برخی از این افراد به منظور افزایش فروش محصولات خود و جذب مشتریان بیشتر، اغلب از روش عمده و کلی برای فروش محصولات خود استفاده کرده‌اند.

 

فروشنده برنج دم سیاه استخوانی 10 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

18 دیدگاه

  • سلام
    برنج محصولی بسیار پر مصرف ایرانی‌ها که میشه گفت: خوراکی اول و آخر
    امیدوارم قیمت و کیفیت هر دو خوب باشه

  • برنج ازاصلی ترین غذاهای ایرانیان است که به صورت روزانه مصرف می شودبنابراین برنج دم سیاه به دلیل عطروطمع عالی یکی ازبهترین گزینه هابرای طبخ ومصرف میباشد

  • برنج دم سیاه استخونی بسیار خوشمزه و خوش طعم است که محصول فریدونکنار است. این سایت فروش فوق العاده را تاکنون داشته و تخفیفات زیادی را به مشتریان می دهد حتما از محصولات این سایت سفارش دهید.

  • سلام.وقت بخیر.لطف کنین اندکی راجب تفاوت ها برنج دم سیاه با برنج قهوه ای و برنج سفید عادی بگین.و خواستم بپرسم در خواص کدوم یک از این نوع برنج ها بهتر عمل میکنند و پیشنهاد شما برای جایگزینی برنج سفید با کدوم یک از این نوع برنج هاست.همچنین خواستم برای اخض نمایندگی فروش در خارج از کشور و دیگر استان های ایران هم از شما بپرسم.ممنون میشم جواب بدید.وقتتون بخیر.

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  • سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان محترم

    من تا به حال اصلاً اسم برنج دم سیاه هم نشینده بودم ولی وقتی این مقاله خوندم خیلی خوب گفته شده بود و باعث شد که اطلاعاتم در مورد محصول کامل بشه باید تشکر کنم از پشتیبانی و همچنین نویسنده محترم

  • سلام شب وروزتون بخیر..درمورد این برنج عالی میخوام توصیه کنم به هموطنان عزیزم…واقعیتش تا الان هرچی برنج خورده بودیم به خوش طعمی وخوشبویی برنج دم سیاه فریدونکنار نبوده…کیفیت بسیار بالایی داره…واقعا از این برنج دم سیاه فریدونکنار که دراین سایت هست..خرید کنید…مطمئنم بعد از استفاده از این برنج دیگه هیچ برنجی استفاده نمیکنید…

  • سلام برنج دم سیاه فریدونکنار که دراین سایت به فروش میرسه. طعمی بسیار عالی داره…خوشپخت وبسیار لذیذ هستش…من از این برنج خرید کردم..خیییلی ازش راضی هستم…

  • سلام وقت بخیر.برنج ایرانی یعنی بهترین رنگ،بهترین طعم،بهترین عطر،در کل برنج ایرانی یعنی عشق،ممنونم بابت توضیحاتتون،ی سوال داشتم و اون اینکه واقعا این برنج بعد از طبخ از ۷.۵ میل میرسه ب ۱۵.۱۲ ؟و یکی هم اینکه عطرش تو خامی هم هست یا بعد از دم عطر داره؟ممنونم بابت سایتتون و اطلاعاتی ک در مورد برنج گذاشتین.سپاس

  • سلام برنج مصرف عمده هرخانوارایرانی است نوع برنج باقیمتش برای مصرف کننده مهم هستش ؛برنج دم سیاه یکی ازاوناست اگه قیمتاکمی پایین بیادخریدبرای همه اسان میشه ومشرف این محصول خوش بوهم زیادمیشه انشاالله

  • سلام و خسته نباشید ببخشید من این نوع برنج از قبل از طریق یکی از دوستانم تو شمال شنیده بودم ک کیفیت بالایی داره بین برنج ها و موقع استفاده فهمیدم چقدر نسبت به برنج های دیگه خوش چخت خوش طعم هست

  • میتونیم این برنج رو نمونه برای ما ارسال کنید تا بتوینم راحت انتخاب کنیم به حدی ک نیازمون باشه؟

  • با عرض سلام و وقت بخیر ،همانطور که همه میدانیم برنج یکی از ضروری ترین اقلام در سبد خرید است و در خریدش باید دقت کافی به خرج به رود ،ما همیشه از همین سایت به صورت آنلاین و غیر حضوری برنج تهیه میکنیم و خیلی راضی هستیم. به امید موفقیت هر چه بیشتر برای این تیم پر تلاش

  • باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما برنج دم سیاه خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  • با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

  • سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  • نرمی بسیار زیاد و شکل ظاهری عالی و قد کشیدن تا ۱۵ میل پس از پخت تنها از خصوصیات برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار می باشد و همچنین گرم کردن پس از پخت این برنج نیز بر شکل و کیفیت آن تاثیر نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *