برنج پر مصرف ترین ماده غذایی در کشورهای آسیایی محسوب می شود و انواع مختلف آن در بخش های شمالی کشور کشت و پرورش داده می شود. برنج شیرودی از جمله بهترین برنج های تولید شده در شمال کشور است که طرفداران زیادی دارد. امروزه عرضه مستقیم برنج شیرودی مجلسی از طریق نمایندگی های توزیع و فروش و نیز مراکز عرضه عمده برنج صورت می پذیرد و متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه به این مراکز بهترین و مرغوب ترین نوع این برنج را خریداری نمایند.

عرضه مستقیم برنج شیرودی مجلسی

بررسی ارزش غذایی برنج

بررسی ارزش غذایی برنج برنج ماده غذایی پرمصرف و سرشار از مواد مغذی است که تمام افراد از اقشار مختلف، این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود می گنجانند. برنج معطر گیلان از خوش طعم ترین و خوش عطرترین برنج های تولید شده در داخل کشور است و اغلب شالیکاران این منطقه، به دلیل تقاضای بالا، این برنج را کشت و پرورش می دهند.

ارزش غذایی برنج به قدری بالاست که مصرف آن در وعده های غذایی روزانه، بیشترین انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. برنج سرشار از ویتامین B1، B2 ، B3 و ویتامین E می باشد که همگی در تبدیل گلوکز به انرژی مورد نیاز بدن نقش مهم و ضروری ایفا می کنند. کلسیم، پتاسیم، آهن، فسفر و سدیم نیز از جمله مواد معدنی موجود در برنج می باشد که ارزش غذایی برنج را تا حد زیادی بالا می برند.

برنج سرشار از کربوهیدرات و مواد مغذی دیگری است که در تامین سلامتی بدن بسیار موثر عمل می کنند. این غلات پرخاصیت، بخش مهمی از غذای مردم کشور ما محسوب می شود و تقریبا تمامی افراد، می توانند بدون نگرانی، به مصرف آن بپردازند. در میان برنج های تولید شده در کشورهای مختلف، برنج های ایرانی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات می باشند.

توزیع مستقیم برنج شیرودی مجلسی

توزیع مستقیم برنج شیرودی مجلسی امروزه تولیدکنندگان برنج شیرودی مجلسی سعی در تولید بهتر و مطلوبتر این محصول داشته و توزیع مستقیم برنج شیرودی مجلسی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه صورت می پذیرد. توزیع برنج فریدونکنار قیمت مناسب و ارزان نیز از طریق نمایندگی های توزیع و فروش این محصول انجام می شود.

متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه به این مراکز جهت خرید برنج شیرودی با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب، اقدام نمایند. علاوه بر این سایت معتبر شرکت، جهت رفاه حال مشتریان عزیز به طور مستمر با ارائه خدمات و اطلاعات به متقاضیان، امر خرید این محصول را برای آن ها ساده تر کرده است. مشاورین آنلاین نیز با ارائه اطلاعات به مشتریان، امکان خرید سریع و ساده و البته مقرون به صرفه را فراهم می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *