برنج دم سیاه هاشمی آستانه

خرید برنج دم‌سیاه هاشمی آستانه، را می توانید به صورت مستقیم و از طریق سایت ما این محصول مرغوب را با قیمت مناسب سفارش دهید. برنج هاشمی آستانه یکی از مرغوب ترین ارقام برنج ایرانی می باشد. همچنین عطر و طعم بی نظیری دارد.

 خرید برنج دم‌سیاه هاشمی آستانه

آشنایی با انواع برنج دم سیاه

برنج دم سیاه را طارم دم سیاه هم می نامند. مهمترین دلیل نامگذاری این برنج به این نام شلتوک های سیاه این برنج است. دم سیاه از خانواده برنج صدری بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد.

مراحل کاشت، داشت و برداشت این رقم از برنج ایرانی دشوارتر از دیگر ارقام برنج است. همچنین برنج دم‌سیاه هاشمی نسبت به سایر ارقام برنج کشت شده در شمال کم بازده تر می باشد. در نتیجه محصول کمتری در فصل برداشت به دست می آید.

دانه های این برنج به رنگ سفید مایل به کرم دیده می شوند. طول آنها قبل از پخت حدود ۵٫۷ میلیمتر و پس از پخت به ۱۵ میلیمتر می رسد. این نشان دهنده آن است که این برنج پس از پخت و دم کشیدن به خوبی قد می کشد. ظاهر خوبی نیز دارد. لذا می تواند گزینه خوبی برای پذیرایی در میهمانی ها محسوب شود.

 برنج دم‌سیاه هاشمی نسبت به دیگر ارقام برنج شمالی چرب تر است. اگر مقداری از آن را در کف دست خود ریخته و دستها را به هم بمالید خواهید دید که کف دست چرب می شود. همین چربی موجود در دانه های این برنج سبب می شود رنگ آن پس از پخت شفاف تر شود. ضمن آنکه پس از پخت اگر برای چند روز بماند با گرم کردن به راحتی نرم و قابل خوردن می شود. در حالیکه ممکنست دیگر ارقام برنج این خصوصیت را نداشته باشند.

 آشنایی با انواع برنج دم سیاه

بازار فروش برنج دم‌سیاه هاشمی آستانه

این برنج به صورت بسته بندی شده در کیسه های ۵ و ۱۰ کیلویی آماده عرضه به خریداران محترم می باشد. می توانید خرید خود را به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت زمانی انجام دهید.

بازار فروش برنج دم سیاه هاشمی در طول سال پررونق است. ایرانی ها به دلیل نوع ذائقه خود ترجیح می دهند برنج هایی را خریداری کنند که عطر و طعم مناسبی داشته باشند. در حین پخت نیز کاملا قد بکشد.

لذا برنج دم سیاه گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. با گسترش فضای مجازی و اقبال مردم به خریدهای اینترنتی، فروش غیرحضوری هم رونق بیشتری گرفته است. عرضه برنج دم سیاه به صورت آنلاین هم صورت می گیرد.

در این شیوه از فروش محصول بی واسطه و مستقیما از تولید کننده عرضه می شود. به همین دلیل قیمت های تعیین شده کمتر از نرخ بازار آزاد می باشد. مشتری می تواند با پرداخت هزینه کمتر، هم خریدی مقرون به صرفه را انجام دهد و هم در وقت و زمانش صرفه جویی کند.

 بازار فروش برنج دم‌سیاه هاشمی آستانه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *