برنج هاشمی نیم دانه

بهترین فروشنده طارم نیم‌دانه


 مجموعه ما یکی از بهترین فروشنده طارم نیم‌دانه می‌باشد. برنج طارم نیم‌دانه نوعی از برنج است که به خاطر فرآوری که می شود برنج کامل به یک سوم یا نصف تبدیل می شود .این نوع برنج ها به دلیل اینکه کوچک هستند، چندان ری نمی کشند و بزرگ نمی‌شوند.

بنابراین برای پخت برنج مناسب نیستند. می توانید از برنج نیم دانه برای تهیه فرنی،شله زرد، آش و یا موارد دیگر استفاده کنید .اما برای اینکه برنج ساده را به صورت کته یا آبکش ای مورد استفاده قرار دهید مناسب نیستند.

 

بهترین فروشنده برنج طارم نیم دانه

انواع برنج ایرانی را بشناسید

برنج ها برای اینکه در مجالس به کار برده بشوند ،معمولا از برنج های دانه بلند استفاده می شود. این برنج ها که به برنج تشریفاتی مشهور هستند ،دانه هایی کشیده دارند و مناسب انواع مجالس عروسی ،مهمانی و مجالس دیگر هستند.

انواع مختلف برنج وجود دارند که این خصوصیت را دارا هستند و از جمله آنها برنج طارم، برنج هاشمی، برنج صدری و غیره است که در انواع برنج های گوناگون دیگری که در ایران تولید می‌شوند. برنج باکیفیت برنجی است که در هنگام پخت له نشود و به قول معروف ریس نشود. بعد از پخت نیز به هم نچسبد و شله نشود. برنج های با کیفیت در هنگام پخت به صورت آبکشی دانه دانه و زیبا باشند .زمانی که به آنها روغن اضافه می‌کنید بسیار زیبا باشد.

طعم و عطر برنج نیز باید بسیار مناسب باشد .معمولاً طعم این برنج ها بسیار خوشمزه است و این گونه برنج ها خوشپخت نیز هستند.برنج طارم از جمله برنج هایی است که تمامی خصوصیات ها را دارد. علاوه بر همه این خصوصیات دارای عطر و طعمی بسیار بالاست و خواهان زیادی نیز دارد. از لحاظ غذایی نیز مواد مغذی بسیاری دارد .این نوع برنج طبعی گرم دارد. به خاطر وجود انواع مواد مغذی که دارد به راحتی هضم می شود و معده را اذیت نمی کند.

 

 

انواع برنج ایرانی را بشناسید

مرکز صادرات برنج طارم نیم دانه

برنج های طارم در شمال ایران کشت می شوند و در کارخانجات فرآوری می‌شود. بعد از اینکه برنج ها فرآوری شده‌اند اگر دانه های ریز یا نیم دانه داشته باشد از برنج اصلی جدا می‌شود و به صورت جداگانه فروخته می شود.
برنج طارم نیم دانه همان خصوصیات برنج طارم را دارد و تنها تفاوت آن در این است که در فرآوری که انجام شده خرد شده است و مناسب برای مجالس نیست. می توانید برنج نیم دانه طارم را به صورت عمده و یا جزئی از فروشگاه های معتبر و بهترین فروشنده طارم نیم‌دانه تهیه کنید.

 

 

مرکز صادرات برنج طارم نیم دانه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *