برنج نیم دانه عطری ایرانی

قیمت برنج نیم‌دانه عطری ایرانی


قیمت برنج نیم‌دانه عطری ایرانی با توجه به میزان عرضه و تقاضایی که برای این محصول وجود دارد مشخص می ‌شود. فروشنده برتر این محصول برای کسب رضایت خاطر مشتریان حداقل قیمت ممکن را برای ارائه این محصول در نظر گرفته است.

قیمت برنج نیم دانه عطری ایرانی

موارد مصرف انواع برنج نیم دانه

طی فرآیند فرآوری برنج های عطری ایرانی معمولاً در نتیجه عملکرد نامناسب دستگاه ها. بسیاری از عوامل دیگر مقداری از آنها دچار شکستگی می ‌شوند. طی الک کردن از برنج های سالم جدا می شوند. این برنج ها تحت عنوان برنج نیم دانه عطری ایرانی در بازار عرضه می ‌شوند. از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

برنج نیم دانه ایرانی به دلیل حالت شکسته و شکل ظاهری ناسالم آن کاربرد متفاوت تری با انواع برنج دانه سالم دارد. این برنج از نظر ارزش تغذیه ای هیچ تفاوتی با برنج دانه کامل ندارد. منتها بعد از پخت از نظر ظاهر و زیبایی برای بسیاری از کاربردها مناسب نمی باشد.

از این برنج بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. در این حالت خریداران می ‌توانند برای مصارف خانگی به جای استفاده از برنج های هندی نامرغوب. برنج ایرانی معطر را با قیمتی مشابه مصرف کنند. به این ترتیب از مضرات برنج های هندی نیز به دور خواهد بود.

از دیگر موارد کاربرد این برنج استفاده از آن در تهیه آش، دلمه، شله زرد و بسیاری از غذاهای دیگر است. به خصوص در ماه رمضان تهیه برخی از آنها مرسوم می باشد.

استفاده از برنج نیم دانه جهت تهیه آرد برنج نیز بسیار مناسب است. آردی با کیفیت جهت پخت انواع کیک و شیرینی در اختیار قنادی ها و کارخانه های تولیدی کیک و کلوچه قرار می گیرد.

موارد مصرف انواع برنج نیم دانه

عرضه کننده برنج نیم‌دانه ایرانی

عرضه برنج نیم‌دانه ایرانی توسط عرضه کننده این نوع برنج در بازار ایران انجام می ‌شود. برای ارائه آن از کیسه های نخی مرغوب که باعث افزایش مدت نگه داری برنج نیم دانه می شوند استفاده می ‌گردد.

این عرضه کننده برای ارائه این برنج با کمترین قیمت ممکن به خریداران سفارش مستقیم محصول را به آنها توصیه می کند. برای این کار اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود کرده است. در آن مشخصات انواع این برنج را بیان کرده اند. خریداران با مراجعه به آن اطلاعات لازم در مورد این محصول را به دست آوردند.

همچنین این امکان را فراهم ساخته اند. از طریق این وب سایت و یا شبکه های اجتماعی مختلف امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریدار و عرضه کننده فراهم آید. ثبت سفارش راحت‌تر انجام شود. این عرضه کننده شماره های تماس خود را در همین سایت نیز آورده است. خریداران برنج نیم‌دانه عطری می ‌توانند به طور مستقیم از طریق این شماره ها با عرضه کننده تماس تلفنی برقرار کنند. سفارش خود را اعلام نمایند.

عرضه کننده برنج نیم دانه ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *