برنج نیم دانه

برنج نیم‌دانه ارزان


سالهاست که واحد فروش برنج نیم‌دانه ارزان، در شمال کشور، به ویژه مازندران ارائه دهنده بهترین برنج ایرانی به مشتریان خود است. این واحد، مرغوب ترین محصول را در کیسه های مختلف ۱۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی بسته بندی می‌کنند.

سپس آن را به مراکز خشکبار سراسر کشور توزیع می‌نماید. خوشبختانه به دلیل کیفیت عالی و طعم بی‌نظیر این محصول، علاوه بر خریداران داخلی، کشور های زیادی از جمله روسیه، دبی و عراق به خرید آن روی آورده اند و از این رو سبب رونق اقتصادی کشور شده اند.

 

واحد فروش برنج نیم دانه ارزان

مشخصات ظاهری برنج نیم دانه

شما با دانستن مشخصات ظاهری برنج نیم دانه معطر، می توانید بهترین نوع آن را تهیه کنید. همچنین از مصرف آن نهایت لذت را ببرید.

همان گونه که از نام این محصول پیداست، اندازه دانه های خام آن کوتاه می‌باشد. رنگ این برنج کاملا سفید است. تمامی دانه های آن تقریبا یک اندازه و یکدست بوده است. میزان ریگ و ضایعات موجود در آن بسیار کم است.
زیرا تولید کنندگان این محصول، ضایعات آن را توسط دستگاه سورتینگ تا حد امکان تفکیک می‌کنند. دانه های آن سفت و فشرده هستند که این موضوع نشان دهنده کیفیت بی‌نظیر برنج است. به طور کلی هر چه برنج سفت تر باشد، یعنی مرغوب تر است. میزان گرد موجود در آن زیاد است. به طوری که لازم است آن را حداقل چهار بار بشویید تا گرد آن از بین برود.

اگر شما مشتی از آن را مقابل صورت خود نگه داشته و در آن بدمید، عطر فوق‌العاده آن را استشمام خواهید نمود. پس از پخت، بسیار نرم شده و عطر بی‌نظیری خواهد داشت. لازم است گفته شود که ماهیت این محصول به گونه ای است که برای پختن آن به صورت کته، باید به میزان خاصی از روغن و نمک و آب استفاده کرنید. البته بسیار احتیاط کنید، چون ممکن است خمیر شود.

به منظور نتیجه گیری بهتر، پیش از پخت آن را به مدت ۳ الی ۴ ساعت در آب و نمک بخوابانید.

خوشبختانه در تولید آن از کود های مضر استفاده نشده کاملا طبیعی و سالم است.

 

مشخصات ظاهری برنج نیم دانه

مرکز خرید برنج نیم دانه ارزان

معتبر ترین مراکز خرید برنج نیم‌دانه ارزان ایرانی در استان مازندران واقع است. جهت تهیه این محصول با قیمت ارزان تر به مراکز فوق مراجعه نمایید. همچنین محصولات ما، به مراکز فروش خشکبار و مواد غذایی تمامی استان ها توزیع می شود. از آن جا در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار می‌گیرد.

از آن جا که هدف ما جلب رضایت و رفاه حال شما مشتریان است، لذا امکان خرید را به صورت غیر حضوری  برای افرادی که زمان کافی برای خرید ندارند فراهم کرده ایم تا در هر نقطه ای از کشور که هستند بتوانند از طریق مراجعه به سایت های منتخب ما و یا تماس تلفنی به همکاران ما، سفارش خود را ثبت و خریدی راحت، مطمئن و به صرفه را تجربه کنند.

 

 

مرکز خرید برنج نیم دانه ارزان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *