برنج عنبربو ایرانی

بازار فروش برنج عنبر بو ایرانی


بازار فروش برنج عنبر بو ایرانی در سال های اخیر رونق خوبی گرفته است. این برنج علاوه بر عطر و طعم خوب، قیمت مناسبی نسبت به انواع برنج های شمالی دارد. به همین دلیل بسیاری از خریداران به صورت عمده آن را خریداری می کنند.
امروزه برای فروش بیشتر برنج عنبربو و دسترسی سریعتر خریداران به این محصول، عرضه آن به صورت اینترنتی انجام می شود. شما می توانید خرید خود را با صرف زمان کمتر و به صورت آنلاین انجام دهید.

بازار فروش برنج عنبربو ایرانی

درباره برنج عنبر بو ایرانی چه می دانید؟

حتما تا به حال نام برنج عنبر بو ایرانی را بارها و بارها شنیده اید. برنجی خوش عطر و طعم با ظاهری متفاوت از برنج های شمالی که امروزه جایگاه خود را در سفره ایرانی ها پیدا کرده است. ابن برنج در شالیزارهای مستعد استان های جنوبی کشور به خصوص استان خوزستان کشت می شود. برنج عنبربو انواع مختلفی داشته و بر اساس ویژگی های ظاهری به صورت جداگانه تقسیم بندی می شود.

از خصوصیات بارز برنج عنبر بو که تشخیص آن را از انواع برنج های کشت شده در شمال آسان می کند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. طبع برنج عنبر بو ایرانی گرم است. این در حالیست که برنج های شمالی طبعی سرد دارند.
  2. از نظر ظاهری قد آن کوتاه و چاق است. پس از پخت به اندازه دیگر انواع برنج قد نمی کشد.
  3. در بازار می توانید آن را هم به صورت نیم دانه و هم تمام دانه پیدا کنید.
  4. عطر، طعم خوبی داشته و بسیار سبک است. به راحتی هضم می شود و نشاسته آن نسبت به برنج های شمالی کمتر است.

برنج عنبر بو ایرانی را می توان هم به صورت آبکش و هم کته استفاده نمود. کته کردن سبب می شود عطر و خواص این برنج بیشتر حفظ شود. جزء ارقام پرمحصول بوده و کشت آن صرفه اقتصادی بالایی دارد.

درباره برنج عنبربو ایرانی چه می دانید؟

خرید بی واسطه برنج عنبربو ممتاز

خرید برنج عنبربو ممتاز را می توانید به صورت بی واسطه و از طریق سایت ما انجام دهید. برنج عنبر بو ایرانی به صورت بسته بندی شده و در کیسه های ۵ و ۱۰ کیلویی آماده فروش به خریداران محترم می باشد. در واقع با انتخاب این شیوه از خرید شما می توانید هم در زمان و هم هزینه های خود صرفه جویی نموده و بهترین نوع این برنج را خریداری کنید. قیمت مناسب این نوع برنج به دلیل عرضه مستقیم مناسبتر از قیمت های آن در بازار آزاد است.

شما می توانید خرید خود را به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی انجام دهید. در هر ساعت از روز که زمان کافی در اختیار داشتید می توانید برای ثبت سفارش و خرید برنج عنبربو اقدام کنید. باکیفیت ترین برنج عنبربو کشت شده در کشور جهت فروش عرضه شده است.

خرید بی واسطه برنج عنبربو ممتاز

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *